مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
برند

ویژگی لوله گالوانیزه گلخانه ای

ویژگی لوله گالوانیزه گلخانه ای

به طور کلی ساختار گلخانه ی شما که از لوله  تشکیل شده است می تواند از جنس مواد مختلفی مانند: آلومینیوم ، فولاد گالوانیزه ، چوب یا پلاستیک ساخته شود. در بین این مواد، لوله گالوانیزه  دارای ویژگیهای منحصر بفردی است. یکی از مهمترین ویژگیهای لوله گالوانیزه گلخانه ای،  دارا بودن همین روکش گالوانیزه است. در این قسمت ویژگی لوله گالوانیزه گلخانه ای را از جهات مختلف برای شما عزیزان ارائه نموده ایم.

ویژگی لوله گالوانیزه گلخانه ای

  • روکش روی برای لوله گلخانه ای می تواند عمر این لوله ها را بسیار طولانی کرده و از خوردگی و زنگ زدگی آنها جلوگیری کند.
  • شما سال ها میتوانید از این نوع لوله بدون اینکه معیوب شوند، استفاده کرده و هزینه های گلخانه را تا حدودی کاهش دهید.
  • انواع اتصالات برای لوله گالوانیزه گلخانه ای موجود است و این ویژگی منحصر بفرد باعث راحتی و سرعت در نصب این لوله ها برای احداث گلخانه می گردد.

وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای

وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای از مسائل بسیار مهمی است که مورد توجه مصرف کنندگان این حوزه است. توجه داشته باشید که اوزان و سایزهای مختلف این لوله ها با توجه به نوع آنها تعیین می گردد. به این نکته مهم توجه داشته باشید که وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای بر روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.  شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبری تمامی اطلاعات لازم در مورد وزن لوله گالوانیزه گلخانه ای را بدست آورید.

لوله گلخانه ای چیست؟

لوله گلخانه ای برای ساخت سازه های گلخانه ای که دارای دیوارها و سقفی از مواد شفاف مثل شیشه یا پلاستیک هستند، به کار برده می شود. در فضای گلخانه برای اینکه گیاهان بتوانند رشد کنند به شرایط تنظیم شده ی آب و هوا نیاز است. این سازه ها دارای سایزهای کوچک و اندازه های بزرگ برای ساختمان های بزرگ صنعتی می باشند.

لوله گلخانه ای همانطور که از اسم آن مشخص است، برای ساخت گلخانه استفاده می شود. بسیاری از افراد گلخانه را با استفاده از قاب های pvc می‌سازند و آن را از طریق ورق های پلاستیکی می پوشانند.

در صورتی که از پلاستیک محافظت نشده در مقابل اشعه‌های ماورای بنفش استفاده نشود، پوشش گلخانه ممکن است یک سال بیشتر دوام نداشته باشد. همچنین مواد پلاستیکی خاصی وجود دارند که اگر هزینه بالاتری صرف شود، در برابر اشعه ماوراء بنفش می تواند تا ۴ سال از خود مقاومت نشان دهند.

در گلخانه هایی که ساختار آنها از لوله تشکیل شده باشد، از آلومینیوم، فولاد، گالوانیزه، چوب و یا پلاستیک برای ساخت آنها می توان استفاده کرد. هر کدام از این مواد دارای ساختار و پانل متفاوتی هستند که با آنها می‌توان بهتر کار کرد. برای مثال فولاد برای استفاده در ورق های پلی اتیلن یا پارچه‌های پلی وینیل کلرید مناسب خواهد بود.

مواد لوله کشی پی وی سی برای مجرای لوله های آب و مجرای برقی به کار برده می شوند. در کشورهای در حال توسعه افراد کم درآمد از مواد پی وی سی استفاده می کنند. چون مواد پی وی سی دارای قیمت ارزان تری بوده و این مواد در دسترس هستند.

لوله های گالوانیزه که در دو نوع آهنی و فولادی تولید می شوند، با نام لوله گالوانیزه معروف هستند. لوله های گالوانیزه ای که جهت ساخت گلخانه ها به کار برده می شوند، در مقایسه با لوله های سیاه مورد استفاده دارای پوشش روی بوده که این پوشش روی بر سطح لوله گالوانیزه قرار می گیرد و موجب می شود که مقاومت آن افزایش پیدا کند. همچنین در برابر رطوبت مقاوم تر شده و از خوردگی و پوسیدگی زودرس این لوله ها جلوگیری می شود. در نتیجه لوله دارای طول عمر بیشتری بوده و گلخانه عمر طولانی تری خواهد داشت.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من