مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گالوانیزه گلخانه ای, لوله گلخانه ای, محصولات

لوله گلخانه و قیمت روز لوله گلخانه

لوله گلخانه و قیمت روز لوله گلخانه

لوله گلخانه و قیمت روز لوله گلخانه ،کاربرد لوله گالوانیزه | لوله گالوانیزه گلخانه ای | لوله | قیمت لوله گالوانیزه | خرید لوله گالوانیزه سفارش از …

لوله گالوانیزه در ساخت گلخانه به همراه لیست قیمت : چند نوع لوله در صنعت داریم که  نوع ساختاری که دارند با یکدیگر متفاوتند.

امروز تصمیم داریم تا راجع به لوله گالوانیزه صحبت کنبم  که در آن راجع به لوله گالوانیزه، قیمت لوله گالوانیزه  ،انواع لوله در صنعت ، کاربرد لوله گالوانیزه  و نوع ساختاری آن صحبت کنیم .

 

به دلیل نوسانات قیمت برای تایید موجودی و قیمت توصیه می شود که حتما قبل از تایید خرید با ما تماس بگیرند:

لوله گلخانه و قیمت روز لوله گلخانه
نواع لوله (لوله گالوانیزه ، لوله جدارچاهی ، لوله داربستی

، لوله درزدار ، لوله مانیسمان ، لوله استیل ) است .

استفاده های زیادی از لوله گالوانیزه در ساخت گلخانه می شود

اگر قصد ساخت و ایجاد یک گلخانه حرفه ای و تخصصی را دارید ،

بهترین روش تولید هر گلخانه ای در جهان ، استفاده از لوله گالوانیزه ،

برای ساخت سازه های گلخانه ای میباشد .

گلخانه ها کمک میکنند تا کنترل بیشتر بر محیط رشد گیاهان

داشته باشیم و این در سرعت بخشیدن به پرورش گیاهان خاص کمک شایانی میکند .

در ابتدای این مقاله لیست قیمت لوله گالوانیزه  را می آوریم و سپس انواع لوله موجود در صنعت را نام می بریم.

و سپس سعی کرده ایم تا کاربرد لوله گالوانیزه  را به طور مختصر شرح بدهیم

و بگوییم کاربرد هرکدام از آنها چیست.

ارائه دهنده لوله گلخانه

امروزه معمولا ساخت گلخانه اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده، زیرا اغلب محصولات را به صورت گلخانه ای در فصول مختلف تولید و روانه بازار می نمایند.

سازه های گلخانه ها را معمولا با استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  ایجاد می نمایند.

این لوله ها از  جنس فولاد بوده و  با پوشش دادن سرد و یا گرم از جنس روی، آنها را به اصطلاح گالوانیزه می کنند.

لوله گالوانیزه گلخانه ایی معمولا با سایزبندی های مختلفی بین 2/1 اینچ (نمره 2 ) الی 4 اینچ (نمره 10 ) و در اوزان سبک و سنگین تولید می شوند.

معمولا لوله های گالوانیزه گرم دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب تری نسبت به لوله های گالوانیزه سرد می باشند. بدین ترتیب عمر آنها بسیار بیشتر می باشد.

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  معمولا در شاخه های شش متری تولید و روانه بازار می شوند. البته امکان تولید در متراژهای دیخواه مشتری نیز امکان پذیر است.

لوله های گالوانیزه چیست

اینها لوله های آهنی هستند که معمولاً با یک لایه محافظ روی پوشانده می شوند. با گذشت زمان ، روی از لوله ها می شود که منجر به ایجاد خوردگی در دیواره های داخلی می شود. فرسایش روی همچنین منجر به تجمع سرب می شود. خوردگی و تجمع سرب منجر به کاهش فشار آب و پایین آمدن کیفیت آب می شود.

سرب زمانی متداول ترین فلزی بود که برای ساخت لوله برای انتقال آب استفاده می شد. تا سال ۱۹۰۰ ، بیش از ۷۰ درصد از شهرهای بزرگ از لوله های مستقر در سرب در سیستم های آب آشامیدنی شهری استفاده می کردند.

پس از افزایش فشار برای مهار مسمومیت با سرب ، سازندگان شروع به جستجوی جایگزین برای لوله های سرب کردند. در دهه ۱۹۶۰ ، لوله گالوانیزه جایگزین سرب به عنوان بلوک ساختمان انتخاب برای لوله کشی شد.

لوله ها از جمله لوله گالوانیزه , سرب و مس هنگام ساخت خانه یا ساختمان نقش اساسی دارند. از آنها برای انتقال مایعات استفاده می شود.  با این حال ، لوله های سرب با مشکلات بیماری و مرگ و میر نوزادان ارتباط داشتند ، بنابراین آنها با لوله های مسی و گالوانیزه جایگزین شدند.

لوله گالوانیزه لوله هایی از پیش تولید شده با روکش روی هستند که باعث شده آنها از لوله های فولادی و آهن قدیمی پیشرفته تر و بهینه تر شوند. این حدود ۴۰-۵۰ سال طول می کشد.

 

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه

امروزه خانه های قدیمی هنوز این لوله ها را نگه می دارند. از طرف دیگر ، لوله های مس هنوز در کشورهای بزرگتر حضور چشمگیری دارند.

اما هنگامی که یک لوله گالوانیزه شروع به خوردگی می کند ، نتایج ناسالم زیادی به همراه می آورد. علائم خوردگی شامل طعم بد آب شیر ، طعم تا حدودی فلزی و تغییر رنگ آب مانند مایل به زرد ، قرمز و قهوه ای است.

علاوه بر این ، منبع آب ضعیف نیز تجربه خواهد شد زیرا رسوبات می توانند این لوله ها را مسدود کنند.

این نتایج ناسالم و موارد دیگر می تواند در آینده بیماری ها و مشکلاتی را برای خانواده به همراه داشته باشد. قبل از خرید ، ابتدا تحقیقات لازم را در مورد نوع لوله ای انجام دهید که در ساختمان شما مناسب است

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.

یکی از بهترین مزایایی که لوله های گالوانیزه داشته، روکش گالوانیزه آنها می باشد.

زیرا روکش روی می تواند عمر این لوله ها را بسیار بیشتر نماید. معمولا لوله گلخانه ای PGCO به خاطر روکش روی که داشته، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند. این موضوع باعث می شود که سال ها بتوان از این لوله بدون اینکه معیوب شوند، استفاده نمود.

این موضوع هزینه های گلخانه را تا حدودی کاهش می دهد. بدین ترتیب معمولا از لوله گالوانیزه PGCO در احداث گلخانه های مختلف استفاده می شود.

آبکاری لوله های گالوانیزه به صورت گرم نیز امکان پذیر می باشد. آبکاری گرم می تواند کیفیت این لوله ها را افزایش دهد. بدین ترتیب مصرف کننده از این لوله رضایت بسیار بیشتری خواهد داشت.

موجود بودن انواع اتصالات برای لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز می تواند یکی از مزایای این محصولات به شمار برود.

زیرا باعث راحتی و سرعت در نصب این لوله ها برای احداث یک گلخانه نیز می شود. بدین ترتیب استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه PGCO از نظر اقتصادی نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

 به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گلخانه گالوانیزه، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

لوله گالوانیزه در چه سایزی تولید می شوند؟

معمولا لوله گالوانیزه گلخانه ای در شاخه های شش متری تولید میشود

روند خرید لوله گلخانه از آهن شهر چگونه است؟

شما میتوانید لوله مورد نظر را انتخاب و با کارشنان فروش 02149986000 داخلی 100 یا 200 تماس حاصل فرمایید.

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من