مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
محصولات, وبلاگ

لوله گالوانیزه سپنتا اهواز

لوله گالوانیزه سپنتا اهواز

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا اهواز امروزه معمولا ساخت گلخانه اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده، زیرا اغلب محصولات را به صورت گلخانه ای در فصول مختلف تولید و روانه بازار می نمایند.

سازه های گلخانه ها را معمولا با استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای ایجاد می نمایند. این لوله ها از  جنس فولاد بوده و  با پوشش دادن سرد و یا گرم از جنس روی، آنها را به اصطلاح گالوانیزه می کنند.

 

لوله گالوانیزه سپنتا اهواز

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گالوانیزه سپنتا اهواز را درخواست نمایید

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا اهواز

لوله گالوانیزه گلخانه ایی معمولا با سایزبندی های مختلفی بین 2/1 اینچ (نمره 2 ) الی 4 اینچ (نمره 10 ) و در اوزان سبک و سنگین تولید می شوند.

معمولا لوله های گالوانیزه گرم دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب تری نسبت به لوله های گالوانیزه سرد می باشند.

بدین ترتیب عمر آنها بسیار بیشتر می باشد.

سایز لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه ای معمولا در شاخه های شش متری تولید و روانه بازار می شوند. البته امکان تولید در متراژهای دیخواه مشتری نیز امکان پذیر است.

 

بهترین قیمت لوله گالوانیزه سپنتا اهواز موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

لوله گالوانیزه گلخانه

معمولا از همه سایز های لوله گالوانیزه گلخانه ای استفاده می شود اما طبیعتا برخی از سایز ها ممکن است کاربرد بیشتری نسبت به سایر سایز های موجود در بازار داشته باشند. سایز هایی که دارای کاربرد های بسیار بیشتری در صنعت گلخانه می باشند عبارتند از 4/3 اینچ، 2/1 اینچ و 1 اینچ دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند.

زیرا معمولا وزن سبک تری داشته و حمل و نقل و همچنین تغییر شکل آنها بسیار ساده تر می باشد. از طرفی برای نصب نیز سرعت عمل را بیشتر نموده و نیاز به زمان کمتری برای احداث گلخانه می باشد.

 

بدین ترتیب معمولا اغلب افراد و شرکت هایی که گلخانه احداث می کنند، از لوله هایی با سایز های معرفی شده استفاده می کنند.

البته سایر سایز ها نیز در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند. سایزبندی لوله گالوانیزه گلخانه ای را به صورت کامل و بین 1/2 الی 4 اینچ این لوله ها را تولید و روانه بازار می کند.

 

 به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت

در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه سپنتا اهواز ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

آپدیت شده در : 2023/04/12

لوله گالوانیزه چیست؟

لوله گالوانیزه یک نوع لوله فلزی است که از فرآیند گالوانیزاسیون بهره می‌برد. این فرآیند باعث ایجاد یک لایه‌ی محافظ از روی بر روی سطح لوله می‌شود، که به لوله خاصیت مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی می‌بخشد. در زیر به موارد مختلفی از لوله گالوانیزه و ویژگی‌های آن پرداخته می‌شود.

فرآیند گالوانیزاسیون

گالوانیزاسیون به فرآیندی گفته می‌شود که در آن لایه‌ی نازکی از روی بر روی فلزی مانند فولاد اعمال می‌شود تا آن را از تماس مستقیم با هوا و عوامل محیطی دیگر محافظت کند. برای تولید لوله گالوانیزه، لوله فلزی (معمولاً از جنس فولاد) به یک استخر حاوی روی مایع و داغ غوطه ور می‌شود. این فرآیند باعث اعمال یک لایه محافظ از روی بر روی لوله می‌شود و لوله گالوانیزه حاصل از این فرآیند خاصیت مقاومت بهتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا می‌کند.

ویژگی‌های لوله گالوانیزه

1. مقاومت در برابر زنگ زدگی

با توجه به لایه‌ی گالوانیزه روی سطح لوله، مقاومت لوله به زنگ زدگی و خوردگی افزایش می‌یابد.

2. مقاومت مکانیکی

لوله گالوانیزه نسبت به ضربه‌ها و فشارهای مکانیکی مقاومت بیشتری دارد و در برابر خسارت‌های محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

3. ظاهر زیبا

لوله‌های گالوانیزه دارای یک ظاهر خاص و زیبا هستند که آنها را مناسب برای استفاده در پروژه‌هایی با نیاز به جلوه‌ی زیبایی می‌کند.

4. مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف

لوله گالوانیزه در برابر شرایط محیطی مختلف از جمله رطوبت و هوای مرطوب نیز مقاومت خوبی دارد.

کاربردهای لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه به دلیل ویژگی‌های مثبت خود در بسیاری از صنایع و پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهمترین کاربردها عبارتند از:

  • ساخت و سازها
  • سیستم‌های لوله‌کشی آب
  • صنایع نفت و گاز
  • سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع
  • صنعت خودرو

به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه و مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف، لوله‌های گالوانیزه در صنایع مختلف به خوبی جای خود را دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد انواع لوله‌های گالوانیزه، می‌توانید با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید.

4.7/5 - (16 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من