پروفیل-سبک

پروفیل گالوانیزه ورقی

پروفیل گالوانیزه : پروفیل گالوانیزه در سایز و طول های خاص قابل عرضه می‌‎‍‌باشد. خدمات گالوانیسیون در پروفیل گالوانیزه به صورت تمام اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی ارائه می‌گردد. باتوجه به سایز پروفیل گالوانیزه در این سه روش ضخامت پوشش از حداقل 45 تا 120 میکرون متغیر می‌باشد.

پروفیل گالوانیزه هم برای مقاوم سازی بیشتر امروزه کاربرد خوبی در در و پنجره های یو پی وی سی پیدا کرده است. از مزایای استفاده از پروفیل گالوانیزه در پنجره های یو پی وی سی جلوگیری از مشکل هرز شدن پیچ ها و افتادگی بازشوهای درها و پنجره ها است. همچنین یکی دیگر از مزایای پروفیل گالوانیزه بالا بردن استحکام و مقاومت در برابر فشارهای جوی در ارتفاعات بالا است, چرا که در ارتفاعات زیاد برج ها نیروی باد به طور قابل ملاحظه ای می تواند به پنجره ها فشار وارد کند و در طبقات پایین تر هم در اثر نشست ساختمان پنجره ها ممکن است در معرض فشار قرار گیرند.

پروفیل-های-سبک

مشخصات و ویژگی های قوطی گالوانیزه

پروفیل ها یا قوطی های فلزی در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. قوطی ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی هستند که با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیستند. پروفیل گالوانیزه یک بخش توخالی از فلز است که از ورق فلزی تولید می شود. اکثر پروفیل ها از فولاد ساخته شده اند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت ویژه ای دارند. قوطی گالوانیزه محصولی از ورق های فولادی گالوانیزه است که به روش نورد سرد و گرم تولید می شود و به دلیل پوشش دهی از مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی برخوردار است.
قوطی گالوانیزه نوعی پروفیل است که به دلیل خاصیت ضد خوردگی بیشتر در صنایع و قطعات در معرض زنگ زدگی کاربرد دارد. علاوه بر درها، پنجره ها و نماهای بیرونی ساختمان که در مواجهه با آب و هوا یا رطوبت بیشتر دچار فرسودگی و خوردگی می شوند، قوطی های گالوانیزه نیز برای تقویت پنجره های کششی استفاده می شود. قوطی های گالوانیزه کاربردهای زیادی دارند که در زیر به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

قوطی گالوانیزه

قوطی پروفیل چیست تفاوت، کاربرد و ویژگی انواع آن

 قوطی های گالوانیزه به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی و صنعتی کاربردهای فراوانی دارند. گالوانیزه کردن به این معنی است که آهن یا فولاد تولید شده توسط مذاب برای عملکرد بالاتر پوشش داده می شود.

پروفیل گالوانیزه توسط کارخانه های مختلفی در ایران تولید می شود که معمولا بسته به تولید کننده قیمت های متفاوتی دارند. بزرگترین عیب این محصول خاصیت زنگ زدگی آن است. برای این منظور از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود که به صورت غوطه وری گالوانیزه نیز می باشد.

پروفیل ها یا قوطی های گالوانیزه به دلیل خواص فراوان به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع پروفیل شناخته می شوند. کیفیت، نوع ورق مصرفی در ساخت، ابعاد و سازنده از جمله پارامترهای مهم در قیمت قوطی گالوانیزه می باشد.

پروفیل ها از جمله محصولات فولادی هستند که به اشکال مختلف در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. خواص قابل توجه فولاد که باعث برتری آن نسبت به سایر مصالح ساختمانی می شود مانند کشش، شکل پذیری و مقاومت در برابر فشار و کشش است. در ادامه با پروفیل گالوانیزه که یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل در ساختمان سازی است بیشتر آشنا خواهیم شد. از این پروفیل برای تقویت و استحکام قاب درب و پنجره استفاده می شود تا از تغییر شکل چارچوب آنها در برابر فشار جلوگیری شود. البته آرماتور در و پنجره تمام کاربرد این پروفیل ها نیست. در این مقاله قصد داریم پروفیل های گالوانیزه را به شما معرفی کنیم و از انواع، روش های ساخت و مشخصات آن برای شما بگوییم.

پروفیل های گالوانیزه به دو روش گالوانیزه سرد و گرم تولید می شوند که به دلیل مقاومت در برابر خوردگی در مقاوم سازی درب و پنجره ها استفاده می شود.

انواع پروفیل گالوانیزه

پروفیل های گالوانیزه انواع مختلفی دارند که بسته به سبک یا وزن آنها طبقه بندی می شوند. پروفیل های گالوانیزه می توانند سبک، سنگین، صنعتی یا کشاورزی باشند که هر کدام ضخامت، ابعاد و وزن متفاوتی دارند. از آنجایی که کاربرد اصلی پروفیل های درب و پنجره گالوانیزه است، از پروفیل های گالوانیزه در ابعاد مختلف برای ساخت آنها استفاده می شود. پروفیل های گالوانیزه در اشکال مربع و مستطیل موجود می باشد. قطر قوطی های مربعی از 1 تا 4 میلی متر متغیر است، در حالی که قوطی های مستطیلی دارای قطر 1 تا 3 میلی متر هستند.
انواع پروفیل کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان دارند. به عنوان مثال برای ساخت سقف سوله ها از پروفیل های U گالوانیزه با ضخامت 1 تا 2 میلی متر و برای ساخت ستون ها از ضخامت های 3 میلی متر استفاده می شود.

پروفیل-سنگین

خرید پروفیل گالوانیزه ورقی

گروه صنعتی PGCO (هلدینگ پتروگرایش) قیمت پروفیل گالوانیزه گرم را به صورت روزانه به روز رسانی می‌کند. این مجموعه صنعتی در راستای تامین نیازهای شما مشتریان گرامی بهترین نوع پروفیل را تولید می‌کند. شما برای اطلاع از قیمت محصولات و مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان پی جی کو به شماره 02149986000 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان این مجموعه با پاسخگویی به سوالاتتان شما را در خرید بهتر یاری خواهند کرد.