مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

لوله گلخانه صنعتی

لوله گلخانه صنعتی چیست؟

لوله گلخانه ای که برای ساخت سازه های گلخانه ای  که  معمولا این دیوارها و سقف از مواد شفاف مثل شیشه یا پلاستیک هستند، استفاده می شوند.

گلخانه صنعتی به فضایی از اسکلت و چارچوب که به وسیله پوشش شفاف پوشیده شده است گفته می‌شود، که قابلیت کنترل شرایط محیطی مناسب را برای رشد گیاهان مختلف اعم از گیاهان زینتی، صیفی‌جات، سبزیجات و … را در اقصی نقاط کره خاکی با شرایط جوی مختلف فراهم می‌کند، طوری که شما می‌توانید در تمام سال از آنها استفاده کنید و محدودیت زمانی و مکانی ندارد. در تعریف دیگری از گلخانه می‌توان گفت گلخانه عبارت است از فراهم کردم محیط برای رشد محصولات کشاورزی می‌باشد.پوشش شفاف گلخانه باعث ایجاد اثر گلخانه در محیط می‌شود.

لوله گلخانه صنعتی

لوله گلخانه صنعتی از انواع لوله های پر مصرف در صنایع سازه گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

لوله های گالخانه در انداره های 1.2 اینج تا 4 اینچ در بازار به فروش میرسند

این سازه ها دارای سایزهای کوچک و اندازه های بزرگ برای ساختمان های بزرگ صنعتی می باشند، در فضای گلخانه برای اینکه گیاهان بتوانند رشد کنند به شرایط تنظیم شده ی آب و هوا نیاز است.

مزایای استفاده از گلخانه صنعتی:

  • از این نوع گلخانه می‌توان برای تولید و تکثیر انواع گیاهان، سبزیجات، صیفی‌جات، کاشت نهال و … استفاده نمود. با استفاده از گلخانه صنعتی می‌توان در تمام طول سال از صیفی‌جات و سبزیجات تر و تازه استفاده کرد.
  • استفاده از گلخانه صنعتی سبب می‌شود تا آب کمتری مصرف شود. در جهانی که کمبود آب به یک معضل بزرگ تبدیل شده است با استفاده از گلخانه استفاده  مصرف آب را مدیریت کرد.
  • در کشت گلخانه‌ای محصولات کشاورزی زودتر به ثمر می‌رسند به همین دلیل شما زودتر می‌توانید از بهره اقتصادی و برگشت سرمایه خود استفاده کنید.
  • استفاده از گلخانه می‌تواند بهترین گزینه برای تولید میوه و سبزیجات تازه باشد.
  • در برابر سرما و گرما مقاوم است و از گیاهان شما در برابر سرما و گرما محافظت و نگهداری می‌کند. در برابر رطوبت و نور مستقیم خورشید مقاوم است.
  • برای کلیه فصول سال مناسب می‌باشد طوری که در تمام طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • به راحتی نصب و اجرا می‌شود.

از مزایای لوله گلخانه PGCO می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • از مهمترین ویژگی های لوله های گلخانه ای تولید شده در شرکت PGCO میتوان به این اشاره داشت که این لوله ها با اشتفاده از دستگاه مخصوص پیش از تحویل به مشتری تاب گیری میشوند. به همین دلیل هم در هنگام استفاده از آنها میتوانید اطمینان داشته باشید که لوله ها فاقد هر گونه قوس یا تاب هستند.
  • این لوله ها به صورت استاندارد بسته بندی میشوند، همین موضوع هم باعث میشود که در طول جابه حایی، تخلیه و.. دچار آسیب و ایجاد ضرر مالی نشوند.
  • این شرکت با دارا بودن ماشین های حمل بار مخصوص این توانایی را دارد که بار شما را به کمترین قیمت در سراسر کشور انتقال دهد.
  • به این دلیل که در ساخت لوله گلخانه های این شرکت از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده میشود به همین دلیل این موضوع باعث میشود که وزن این لوله ها دقیقا وزن استاندارد باشد.
  • تمام لوله گلخانه های تولید شده توسط این مجموعه تحت تست های کوتاه مدت و بلند مدت قرار میگیرند، به همین دلیل هم در آنها عیوب ظاهری و کیفیت پایین به چشم نمیخورد.
  • پوشش گالوانیزه این محصول حداقل 70 میکرون است.

لوله گالوانیزه گلخانه چیست

به لوله های گالوانیزه ای که در دو نوع آهنی و فولادی ساخته می شود گفته می شود. دلیل این که از لوله های گالوانیزه ای برای ساخت گلخانه نسبت به لوله های سیاه استفاده می کنند پوشش روی موجود بر روی این لوله ها است. پوشش فلز روی بر سطح لوله های گالوانیزه باعث می شود که مقاومت بیشتری نسبت به رطوبت موجود در داخل گلخانه داشته باشد و از خوردگی و پوسیدگی زودرس آن جلوگیری می کند و عمر بیشتری به گلخانه شما می بخشد.

خرید لوله گالوانیزه گلخانه

جهت تماس با ما  برروی شماره ها کلیک کنید

۰۲۱۴۴۲۵۴۵۶۵
۰۲۱۴۴۲۵۳۵۶۵
۰۹۱۲۰۴۳۴۵۶۵

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من