مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

انواع گلخانه بر اساس نوع سازه

انواع گلخانه بر اساس نوع سازه:

گلخانه ها را می توان بر اساس نوع سازه تقسیم بندی کرد.

گلخانه‌های چوبی:

گلخانه‌های چوبی ارزان‌ترین نوع گلخانه می‌باشد که معمولاً پس از سه تا 4 سال از بین می رود و پس از این مدت باید دوباره تعویض شود. اسکلت این نوع گلخانه از چوب با پوشش پلاستیک می‌باشد.

گلخانه‌های فلزی یا مدرن:

اسکلت این نوع گلخانه از فلز می‌باشد که به راحتی نصب می‌شود. اتصالات در این نوع گلخانه به صورت پیچ و مهره‌ می‌باشد که به راحتی قابل نصب و در صورت عدم استفاده جمع و دوباره نصب می‌شود. در این نوع گلخانه  می‌توانید به راحتی تغییرات مد نظر خود را اعمال کنید. عمر بالایی دارد.

انواع پوشش گلخانه:

در نهایت انواع پوشش ها را در گلخانه ها برایتان شرح می دهیم.

پلاستیکی:

پوشش پلاستیکی از جنس پی وی سی، پلی وینل فلوراید و .. می‌باشد که وزن سبکی دارد و به همین دلیل نیاز به اسکلت های سنگین ندارد.

شیشه‌ ای:

این نوع پوشش گران‌ترین نوع پوشش می‌باشد و بسیار پر هزینه است. برای ساخت گلخانه های صنعتی مناسب می‌باشد. نیاز به استحکام و مقاومت بالایی دارد. از مزیت عمده این پوش می توان به قابلیت ورود نور و حرارت خورشید اشاره کرد که در مناطق سردسیر و کم نور کارایی آن چند برابر می‌شود. طول عمر بالایی دارد. هزینه نگهداری از این گلخانه بالا است.

پوشش پلی کربنات:

یکی دیگر از پوشش های مورد استفاده از گلخانه پلی کربنات می‌باشد که معمولاً به جای شیشه استفاده می‌شود. وزن کمی دارد. مقاومت بالایی به نسبت پوشش پلاستیکی دارد. این ورق‌ها جایگزین مناسبی برای شیشه می‌باشند. عمر متوسط و رو به بالایی دارد. باعث صرفه جوی در مصرف انرژی می‌شود. در فصل تابستان از ورود گرما جلوگیری می‌کند و در فصل زمستان مانع خروج نور و به هدر رفتن گرما می‌شود.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من