توری چیست؟

توری و لوله فنس

یک شبکه ی فلزی که یا از بافته شدن سیم های مفتولی و یا برش و کشش ورق فولادی تولید شود، توری فلزی نامیده می شود. این شبکه می تواند همانند یک ورق آهن در طول ها و عرض های مختلف تولید گردد. خاصیت اصلی توری امکان بهره‌گیری از خصوصیات سیم مفتول و یا ورق فلزی می باشد. این در حالیست که وزن توری به اندازه ای پایین است که به راحتی می توان در کاربردهای مختلف از آن بهره گرفت.

گاهی می توان با استفاده از توری یک محوطه کوچک را محصور نموده و امینت آن را تامین نمود و تاثیر بدی در جلوه های بصری این محوطه به جا نگذاشت. به عنوان مثال اگر محوطه ای با ورق فلزی محصور شود زیبایی محوطه تحت تاثیر قرار می گیرد. در تصویر شماره 1 توری آهنی گالوانیزه مشاهده می گردد. در این نوع توری سیم مفتول ها به صورت زنجیر وار به یکدیگر بافته شده و شبکه های یکپارچه شکل داده اند.

 

توری فلزی یکی از محصولات تولید شده از سیم مفتول می باشد. انواع توری با توجه به سایز سیم مفتول، نحوه تولید توری و ابعاد چشمه توری مشخص می شود. قیمت توری با توجه به قیمت دیگر آهن آلات نوسان داشته و عواملی همچون وزن توری و مشخصات فنی توری قیمت آن را تحت تأثیر قرار می دهند.

 

لوله فنس

برای اجرای حصارکشی توسط توری های حصاری و  دور باغی و اجرای انواع سیم خاردار باید از ستون هایی استفاده کرد که در عین حفظ زیبایی میزان استحکام حصار را نیز تضمیین کند.

این محصول هم به شکل لوله و هم به شکل قوطی پروفیل تولید میشوند.ارتفاع آنها با توجه به ارتفاع حصارکشی متنوع است و معمولا از ۲ متر تا ۲/۵ و ۳ متری در بازار موجود است.

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم