وبلاگ

فروش لوله گلخانه

فروش لوله گلخانه

فروش لوله گلخانه

لوله گلخانه برای قاب بندی گلخانه ها معمولا از انواع لوله ها مانند لوله آلومینیومی، لوله فولادی گالوانیزه، لوله پی وی سی یا چوب استفاده می شود. استفاده از مواد نامناسب می تواند به معنای یک قاب ناپایدار باشد که هرگز دوام نخواهد داشت. تکمیل موفقیت آمیز یک گلخانه می تواند دلهره آور به نظر برسد.

اما اگر قاب اصلی به درستی ساخته شود و هیچ شکاف و سوراخی در آن وجود نداشته باشد، بسیار بادوام و همچنین برای رشد گیاه بسیار مطلوب خواهد بود.

پس اگر در حال ساخت گلخانه هستید می توانید برای خرید لوله گلخانه ای از موارد ارائه شده در این مقاله کمک بگیرید.

گلخانه چیست

لوله‌های گلخانه فلزی یکی از عناصر مهم در صنعت گلخانه‌داری هستند که برای انتقال آب، گاز و حتی حمل بارها در گلخانه‌ها استفاده می‌شوند.

این لوله‌ها از جنس فلزی مانند فولاد تولید می‌شوند و به دلیل خصوصیات فیزیکی و مکانیکی خود، در مقابل فشار، ضربه و شرایط سخت محیط گلخانه مقاومت بالایی دارند.

گلخانه چیست

گلخانه ها سازه هایی هستند که از آب و هوا تشکیل شده اند. از آنجایی که امکان پرورش گیاهان و محصولات با شرایط محیطی متفاوت در گلخانه وجود دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. من می توانم گلخانه را به عنوان یک اتاق بیرونی در نظر بگیرم که می توان از آن برای انواع آب و هوا، در تمام طول سال استفاده کرد.

لوله گلخانه

لوله گلخانه یکی از مصالح اولیه و رایج در ساخت گلخانه می باشد. این لوله در سایزهای مختلف (بین 2.1 اینچ تا 4 اینچ) تولید می شود. معمولا از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته اند طرفداران بی شماری را به خود جذب کنند.
به عنوان مثال با رنگ آمیزی سطح لوله های فولادی معمولی مقاومت آنها در برابر خوردگی افزایش می یابد اما کاملا مستحکم و مقاوم در برابر سایش نیستند و در نهایت ممکن است استحکام خود را از دست بدهند. اما اگر لوله گلخانه گرم شده باشد. یک لایه روی هم در سطح خارجی لوله و هم در سطح داخلی آن قرار می گیرد که باعث می شود لوله در برابر رطوبت مقاوم باشد.

بنابراین در صورت استفاده از لوله های فولادی معمولی به جای لوله های گلخانه ای پس از مدتی اسکلت گلخانه فرسوده شده و احتمال خرابی آن وجود دارد.

اگرچه پوشش روی یکی از برجسته ترین مزایای لوله های گلخانه ای است، اما مزایای بسیار دیگری نیز برای آن وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای این لوله قیمت بهینه و مقرون به صرفه آنها می باشد در نتیجه خرید لوله گلخانه ای هزینه های ساخت گلخانه را تا حدودی کاهش می دهد.

از سوی دیگر وجود اتصالات لازم این لوله ها و سهولت و سرعت نصب آنها از مزایای دیگ است که رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده است.

لوله گلخانه PGCO

راهنمای خرید لوله گلخانه ای

خرید لوله گلخانه ای یک سرمایه‌گذاری بزرگ در باغ به‌حساب می‌آید. چه یک باغبان تازه‌کار یا یک پرورش‌دهنده باتجربه باشید، دلایل قانع‌کننده‌ای برای سرمایه‌گذاری در یک گلخانه خوب پیدا خواهید کرد. بنابراین بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید، از نکات مهم برای خرید آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000  داخلی 100 تماس بگیرید

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *