وبلاگ

قیمت لوله گلخانه

قیمت لوله گلخانه با توجه به ویژگی های لوله تعیین می شود و به عوامل مختلفی مانند سایز، وزن، ضخامت، طول، نوسانات بازار، تورم، قیمت آهن آلات و… بستگی دارد. همه ی افرادی که قصد خرید لوله گلخانه را دارند می توانند به مرکز فروش لوله گلخانه مراجعه نمایند. قیمت لوله گلخانه در این مرکز بسیار مناسب می باشد. برای اطلاع از قیمت لوله گلخانه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعریف لوله و انواع آن

تعریف لوله و انواع آن

لوله ها سیلندرهایی توخالی هستند که معمولا دارای مقطع گرد هستند. از لوله ها برای فعالیت های مختلفی از جمله انتقال مایعات، گازها و در برخی از موارد جامدات استفاده می کنند. لوله ها به دو شکل فلزی و غیر فلزی تولید می شوند. جنس لوله های غیرفلزی از پلاستیک، شیشه و… می باشد و لوله های فلزی شامل آلومینیوم، آهن، فولاد و… می باشد. لوله های فلزی جز کاربردی ترین لوله ها هستند که در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله گلخانه

لوله گلخانه

لوله گلخانه، لوله‌ای است که معمولا در دیوارها و سقف (اسکلت) گلخانه به کار می رود. در گلخانه‌هایی که دیوار و سقف آنها با استفاده از شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شود، از لوله‌های گلخانه استفاده می‌کنند. گلخانه، فضایی برای نگهداری گیاهان است و دما و رطوبت کنترل شده‌ای دارد. این شرایط باعث می‌شود تا گیاه بتواند به خوبی رشد کند.

مواد تشکیل‌دهنده سازه گلخانه‌ای

مواد تشکیل‌دهنده سازه گلخانه‌ای

سازه گلخانه را از مواد مختلفی می‌سازند که از رایج‌ترین آنها می‌توان به چوب، آلومینیوم، فولاد گالوانیزه و لوله پلاستیکی pvc اشاره کرد. سازه‌های گلخانه‌ای که با استفاده از فولاد ساخته می‌شوند، بسیار مقاوم هستند. در این سازه‌ها به علت اینکه قطعات قاب‌بندی کمتری وجود دارد، سایه‌های کمتری تشکیل می‌شود.

لوله گلخانه

لوله‌های گالوانیزه گلخانه ای

لوله های گالوانیزه گلخانه ای مزایای زیادی دارند. این لوله‌ها معمولا با دو روش گرم و سرد گالوانیزه می شوند و بسیار مقاوم هستند. علاوه براین، تغییر شکل آنها راحت تر است. استفاده از این لوله‌ها باعث کاهش هزینه های گلخانه می‌شود. بسیاری از افراد در هنگام احداث گلخانه از لوله‌های گالوانیزه گلخانه استفاده می‌کنند. یکی دیگر از مزایای لوله‌های گالوانیزه گلخانه، در دسترس بودن انواع اتصالات آنها می‌باشد. این امر باعث می‌شود تا در مدت کوتاهی بتوانید لوله ها را نصب کنید.

پرکاربردترین سایزهای لوله گالوانیزه گلخانه

در طراحی و اجرای سازه گلخانه از لوله‌هایی با ابعاد مختلف استفاده می‌شود. اما لوله‌های با سایز ¾ اینچ، 1.2 اینچ و 1 اینچ کاربرد بیشتری دارند. چون این لوله‌ها سبک تر هستند و به راحتی می توان آنها را جابجا کرد. علاوه براین، تغییر شکل آنها راحت تر است. لوله‌های گالوانیزه گلخانه در ابعاد 4-1.2 اینچ تولید می‌شوند و در بازار به فروش می‌رسند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

امتیاز post

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *