وبلاگ

خرید لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه‌ای (آبکاری) گرم و سرد

لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه آبکاری

لوله‌های گالوانیزه آبکاری شده به دلیل وزن و ضخامت پایین آن‌ها، قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر لوله‌های گالوانیزه دارند. به همین دلیل، بیشتر در ساخت سازه‌های گلخانه‌ای، سازه‌های پرورش قارچ، فنس کشی، موارد تزئینی و زینتی، تولید مبلمان، محافظ خطوط انتقال برق و کابل و موارد مشابه استفاده می‌شوند.

لوله گالوانیزه گلخانه‌ای گرم

لوله گالوانیزه گرم یکی از قدیمی‌ترین روش‌های گالوانیزه کردن فلزات است که بیش از ۱۵ دهه قدمت دارد. در این روش، لوله‌های فولادی در استخری از روی مذاب با دمای حدود ۴۶۰ درجه سانتیگراد شناور می‌شوند و پوششی از روی بر روی آن‌ها ایجاد می‌شود. پس از خروج از استخر، روی مذاب با اکسیژن و کربن واکنش می‌کند و لایه‌های مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شدن بر روی لوله ایجاد می‌شود. ضخامت لایه‌ای که بر روی لوله ایجاد می‌شود، معمولاً بین ۳۵ تا ۶۵ میکرون است و ظاهر روی لوله به صورت رنگی کدر است و دارای سطحی یکدست و یکنواخت نیست.

لوله گالوانیزه گلخانه‌ای سرد

در روش گالوانیزه سرد، لوله‌ها در دمای پایین‌تری (حداکثر ۷۰ درجه سانتیگراد) گالوانیزه می‌شوند و محلولی آبی یا اسیدی با اضافه کردن نمک به آن را به صورت پاششی اسپری می‌کنند. ضخامت لایه گالوانیزه بر روی لوله در این روش حدود ۱۵ میکرون است که ظاهری براق و یکنواخت دارد.

تفاوت لوله گالوانیزه گلخانه‌ای آبکاری (گرم و سرد)

لوله گالوانیزه گلخانه‌ای (آبکاری) گرم نسبت به لوله گالوانیزه گلخانه‌ای (آبکاری) سرد از نظر مقاومت و عمر مفید بیشتری برخوردار است. در روش آبکاری گرم، لوله‌ها در دمای بالا (۴۶۰ درجه سانتیگراد) آبکاری می‌شوند و اعمال شیمیایی بین فلز قلع و مولکولهای لوله باعث ایجاد لایه‌ای محکم و مقاوم می‌شود. لوله‌های گالوانیزه آبکاری گرم عمری بین ۲۵ تا ۵۰ سال دارند. در حالی که لوله‌های گالوانیزه آبکاری سرد، عمر کمتری دارند و زیر خاک حدود ۳ تا ۴ سال و در روی خاک و در شرایط مرطوب حداکثر ۵ سال عمر می‌کنند. در بهترین شرایط، لوله‌های گالوانیزه آبکاری سرد اگر در جایی خشک مثلاً روی زمین و زیر آفتاب که رطوبت زیادی هم نباشد قرار بگیرند، حداکثر ۸ سال عمر می‌کنند.

موارد استفاده لوله گالوانیزه گلخانه‌ای

لوله‌ گالوانیزه گلخانه‌ای به دلیل مقاومت به شرایط محیطی و رطوبت، برای ساخت گلخانه و سازه‌های پرورش قارچ انتخاب مناسبی هستند. بنابراین، به خصوص لوله‌های آبکاری گرم که دارای مقاومت بیشتری هستند، در این نوع سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برند‌های لوله گالوانیزه گلخانه‌ای

تعدادی از برند‌های معروف که در زمینه تولید لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای فعالیت دارند شامل سپنتا، ساوه، پی جی کو و … هستند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

کاربرد لوله گالوانیزه گلخانه در ساختارهای گلخانه‌ای

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *