مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

لوله برای گلخانه هیدروپونیک

لوله برای گلخانه هیدروپونیک

هیدروپونیک یا آب‌کشت، یکی از روش های خلاقانه تولید محصولات کشاورزی بدون خاک و سم و با کم ترین نیاز به آب (با استفاده از محلول مغذی) است. در ایران، ده ها گلخانه به این روش راه اندازی شده و هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند. با این روش، در هر نقطه ای از ایران می توان هر محصول کشاورزی را بدون توجه به اقلیم و نوع خاک، برداشت کرد. با این روش، می توان اشتغال زایی خوبی داشت و از هر مکانی برای تولید محصولات کشاورزی که نیاز روز افزون جمعیت ایران در عصر ۱۴۰۰ است، بهره برد.

هیدروپونیک یعنی ؟

اصطلاحی در علم باغداری است که به روشی در صنعت کشاورزی مدرن امروز جهان اشاره می کند که گیاه، به جای آنکه مثل روش سنتی همیشگی، در خاک، رشد و نمو پیدا کند، در سیالی از محلول های غذایی قرار می گیرد تا بستر هماهنگی جهت رشد گیاه به صورت هیدروپونیک (HYDROPONIC) فراهم  شود.

برای ساخت گلخانه هیدروپونیک می توان از لوله های گالوانیزه گلخانه ای استفاده کرد، این لوله ها برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

استفاده های زیادی از لوله گالوانیزه در ساخت گلخانه می شود لوله گالوانیزه گلخانه ای عموما به دو صورت سبک و متوسط تولید می شوند. قیمت لوله گالوانیزه گلخانه سبک و قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای متوسط بسیار متفاوت است .

عرضه مستقیم انواع لوله گالوانیزه گلخانه، لوله آتشنشانی، لوله ساختمانی، سالن قارچ ،لوله برق، فنس کشی
ارسال به سراسر کشور
سایزهای 1/2 تا 6 اینچ با ضخامت 2 میلی متر به بالا
( انواع لوله گالوانیزه گلخانه ای )

 

مزایای لوله های گالوانیزه گلخانه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( اتصالات گالوانیزه گلخانه  و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری و ۶ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت.
بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من