مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

چرا باید از لوله گالوانیزه گلخانه ای در گلخانه ها استفاده شود؟

لوله گالوانیزه گلخانه ای

گالوانیزاسیون چیست؟

گالوانیزاسیون چیست؟ گالوانیزاسیون ( Galvanisation ) یا گالوانیزه کردن  یکی از فرایند های پوشش‌دهی با هدف کاهش میزان خوردگی فلزات است. این روش توسط پوشاندن فلز مادر توسط لایه‌ای از فلز محافظ (عموما فلز روی) انجام می‌شود. اساس شکل‌گیری این روش، سری خوردگی گالوانیک عناصر مختلف است که موجب ایجاد یک حفاظت گالوانیکی خواهد شد. در این حالت، پوشش خورده شده و فلز مادر محافظت می‌شود. این روش در سه حالت کاملا متفاوت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد ( الکتروگالوانیزاسیون) و پاشش روی انجام می‌گیرد. گالوانیزه گرم عموما از روش غوطه وری در حمام مذاب انجام می شود. در حالی که گالوانیزاسیون سرد یک فرایند الکتریکی و الکترولیز است.{ لوله گالوانیزه گلخانه }

چرا باید از لوله گالوانیزه گلخانه ای در گلخانه ها استفاده شود؟

گلخانه را به انگلیسی  Greenhouse  نامیده می شود، گلخانه ها دارای ساختاری با دیوارها و سقفها است که عمدتا از مواد شفاف همانند شیشه یا پلاستیک ساخته  می شود و در آن گیاهانی را که به شرایط آب و هوایی خاص و تنظیم شده احتیاج دارند را پرورش میدهند.

علمی گلخانه در تعریف علمی آن را می توان در یک پراگراف توصیف کرد :  “گلخانه یک ساختار سرپوشیده است که گیاهان را از شرایط محیطی و طیف وسیعی از بیماریهای احتمالی محافظت میکند ، محیطی را برای رشد گیاه مناسب ایجاد میکند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در کل فراهم میکند. سال شرایط آب و هوایی متغیر را در فواصل مختلف ارائه میدهد.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

لوله گلخانهای گالوانیزه گرم

لوله گلخانهای گالوانیزه گرم PGCO جهت آبکاری در دمای 420 درجه سانتیگراد و استفاده از پوشش روی ، که با مولکولهای لوله های فولادی سیاه ترکیب شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و زنگ نمیزند. عمر مفید لوله گلخانهای گالوانیزه PGCO با آبکاری گرم بین 25 تا 30 سال است.

لوله گلخانهای گالوانیزه سرد نیز بخشی از تجهیزات گلخانهای است ، با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط 7٪ از وزن لوله گلخانهای گالوانیزه سرد 2 میلی متری است و پوشش روی آن با دمای پایینتر آبکاری شده است ، بنابراین البته از این رو کمتر است مقاومت. عمر مفید لوله گالوانیزه سبز سرد PGCO بالاخره 5 سال است

لوله گلخانهای گالوانیزه یکی از پرمصرفترین انواع لوله ها در صنایع صنعتی گلخانههای صنعتی و کشاورزی است و به دلیل قیمت مناسب ، وزن کمتری نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزنهای مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

نحوه تولید لوله گالوانیزه و تولید لوله سیاه از ورق و به صورت جوشکاری مستقیم است که پس از انتقال و تمیزکاری برای گالوانیزه به گلخانه روی و پس از مدت زمان مشخص به عنوان یک لوله گالوانیزه با پوشش در حداقل 70 میکرون آماده است. برای بسته بندی و فروش.

لوله های گلخانهای گالوانیزه در اندازه های 6 تا 6 اینچ تولید میشوند و از درجه 2 تا درجه 10 تولید میشوند.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من