وبلاگ

لوله گالوانیزه گلخانه (صنعتی)

لوله گالوانیزه گلخانه (صنعتی)

لوله گالوانیزه گلخانه ای (صنعتی)

لوله گلخانه گالوانیزه از لوله های پر مصرف سازه گلخانهای صنعتی و کشاورزی است,خرید و فروش لوله گالوانیزه گلخانه سبک-گرم-سپنتا

ابتدا در مورد لوله های گالوانیزه توضیح مختصری می دهیم. لوله های گالوانیزه لوله های فولادی هستند. این لوله های فولادی ممکن است شکاف داشته باشند یا نداشته باشند. این لوله های گالوانیزه با لایه ای از روی پوشانده شده اند. بعد از پوشاندن لوله ها به آنها لوله گالوانیزه می گویند. این پوشش ایجاد شده در لوله های گالوانیزه مقاومت آنها را در برابر عوامل محیطی مانند خوردگی و زنگ زدگی افزایش می دهد.

به طور کلی این پوشش لوله ها را از آسیب در محیط های داخلی و خارجی محافظت می کند. اگرچه لوله های گالوانیزه در برابر زنگ زدگی و انواع مختلف خوردگی بسیار مقاوم هستند. با این حال، آنها نمی توانند جریان مداوم اسیدهای قوی را بدون آسیب تحمل کنند. علاوه بر تماس مداوم اسید با این نوع لوله ها، برخی از املاح موجود در آب مانند نمک ها به این لوله ها آسیب رسانده و در نتیجه عمر مفید آنها را کاهش می دهد.

لوله گالوانیزه گلخانه (صنعتی)
لوله گالوانیزه گلخانه ای (صنعتی) چیست؟

اگر قصد ساخت گلخانه ای بادوام و مستحکم را دارید، بهتر است از لوله گالوانیزه گلخانه ای (صنعتی) استفاده کنید. بهترین راه برای ساخت سازه های گلخانه ای استفاده از این نوع لوله ها می باشد. لوله های گلخانه ای به دلیل استحکام بالا بسیار انعطاف پذیر هستند. در ضمن لوله گالوانیزه گلخانه ای (صنعتی) را می توان به دو صورت گرم و سرد گالوانیزه کرد. تفاوت لوله های گلخانه ای گالوانیزه سرد و گرم (صنعتی) در نحوه آبکاری آنهاست.

لوله های سرد آبکاری شده، گالوانیزه یا پوشش ایجاد شده بر روی آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، به طوری که پوشش ایجاد شده روی آن در اثر خراش ناشی از یک جسم فلزی ساده مانند کلید از بین می رود. عمر مفید این لوله های آبکاری سرد بین سه تا پنج سال می باشد. پوشش ایجاد شده به روش سرد شبیه به آب پاشی است. لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای (صنعتی) با روی در دمای 420 درجه سانتیگراد آبکاری می شود. آبکاری گرم باعث افزایش مقاومت لوله های گالوانیزه گلخانه ای (صنعتی) می شود.

به همین دلیل عمر مفید این لوله های گالوانیزه بین 15 تا 20 سال می باشد. به طور کلی باید بگوییم که لوله های گلخانه ای برای ساخت گلخانه ها و سازه هایی که با ابزارهایی مانند شیشه و پلاستیک ساخته می شوند بسیار مفید هستند. لوله های گلخانه ای در سایزهای مختلف از کوچک تا خیلی بزرگ و در سایزهای صنعتی موجود می باشد. کاربر با توجه به نوع کاربری که لوله های مذکور در فعالیت مورد نظر خود دارند; شما می توانید یکی از انواع و اندازه های مختلف موجود در بازار را انتخاب کنید.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

 

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *