وبلاگ

مشخصات فنی لوله‌ گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه تبریز

مشخصات فنی لوله‌های گالوانیزه گلخانه

لوله‌ گالوانیزه گلخانه – لوله‌های گالوانیزه گلخانه برای ساخت سازه‌های گلخانه‌ای استفاده می‌شوند و دارای ویژگی‌های فنی خاصی هستند. در ادامه، به برخی از مشخصات فنی این لوله‌ها اشاره می‌کنم:

لوله‌ گالوانیزه گلخانه

1- قطر خارجی (OD – Outer Diameter):

قطر خارجی لوله گالوانیزه گلخانه به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم آن معمولاً به واحد میلی‌متر مشخص می‌شود. انتخاب قطر خارجی بستگی به نیازها و کاربردهای مختلف دارد. اندازه‌های معمول از قطر خارجی شامل ۲۱/۳ میلی‌متر (۳/۴ اینچ)، ۲۶/۷ میلی‌متر (۱ اینچ)، ۳۳/۴ میلی‌متر (۱۳/۱۶ اینچ) و غیره می‌شوند.

2- ضخامت دیواره (Wall Thickness):

ضخامت دیواره لوله گالوانیزه نیز به عنوان یک مشخصه فنی مهم در نظر گرفته می‌شود. این ضخامت معمولاً در واحد میلی‌متر مشخص می‌شود و ممکن است برای لوله‌های گلخانه مختلف متغیر باشد. انتخاب ضخامت دیواره بستگی به نیاز به استحکام و مقاومت دارد.

3- وزن (Weight):

وزن لوله گالوانیزه نیز به عنوان یک مشخصه مهم در نظر گرفته می‌شود. وزن لوله بر اساس ابعاد و ضخامت دیواره آن محاسبه می‌شود. انتخاب وزن مناسب برای لوله‌های گلخانه بستگی به نوع سازه و بارهایی که باید تحمل کنند دارد.

4- سایز اینچی (Inch Size):

لوله‌های گلخانه گالوانیزه معمولاً با سایز‌های اینچی نیز مشخص می‌شوند. برای مثال، اندازه‌های متداول شامل ۳/۴ اینچ، ۱ اینچ، ۱ ۱/۲ اینچ، و غیره می‌باشد.

5- نوع گالوانیزه‌سازی (Galvanization Type):

لوله‌های گلخانه گالوانیزه معمولاً به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می‌شوند. گالوانیزه گرم به عملیات گالوانیزه گرم تحت حرارت بالا تولید می‌شوند که دارای مقاومت بیشتری در برابر زنگ‌زدگی هستند.

6- طول (Length):

لوله‌های گلخانه معمولاً به طول‌های استانداردی تولید می‌شوند، اما ممکن است در اندازه‌های مختلفی در بازار موجود باشند. طول استاندارد معمولاً ۶ متر است.

7- جنس ماده (Material Composition):

لوله‌های گالوانیزه از جنس فولاد با پوشش روی گالوانیزه تولید می‌شوند.

به علاوه، توجه به استانداردهای ملی و بین‌المللی در تولید و کیفیت لوله‌های گلخانه نیز بسیار مهم است. انتخاب مشخصات فنی مناسب برای لوله‌های گلخانه باید با توجه به نیازهای پروژه خاص و شرایط محیطی انجام شود.

 

استعلام قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

لوله‌ گالوانیزه گلخانه

لوله‌های گالوانیزه گلخانه برای ساخت سازه‌های گلخانه‌ای استفاده می‌شوند و دارای ویژگی‌های فنی خاصی هستند. در ادامه، به برخی از مشخصات فنی این لوله‌ها اشاره می‌کنم:

📌 مطالب پیشنهادی :

امتیاز post

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *