مقالات, وبلاگ

چرا لوله های فولادی گالوانیزه در گلخانه محبوب هستند؟

چرا لوله های فولادی گالوانیزه در گلخانه محبوب هستند؟

لوله های گالوانیزه به دلیل عملکرد ضد زنگ زدگی ، در کاربردهای فضای باز و داخل ساختمان دارند( به دلیل گالوانیزه بودن لوله)  مورد استفاده و کاربرد فراوانی دارند در صنایع کشاورزی ، لوله فولادی گالوانیزه بیشتر و بیشتر در  ساخت گلخانه ، لوله کشی در زراعت و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد.قاب گلخانه از لوله استیل نازک گالوانیزه ساخته شده است که به همراه میله قوس ، میله طولی ، شکاف فیلم ، چشمه فیلم ، سر سقف ، درب و دستگاه تهویه جانبی مونتاژ می شود.
اتصالات سازه گلخانه
همانطور که می دانیم ، لوله فولادی گالوانیزه با یک لایه محافظ روی پوشش داده شده است که محافظتی در برابر زنگ زدگی و استحکام بیشتری نسبت به سایر لوله های فولادی و آهن دارد.فرایند گالوانیزه این است که با ترشی ، اکسید آهن را از سطح لوله فولادی خارج کرده و سپس آن را درون محلول آبی کلرید روی یا محلول آبی کلرید آمونیوم و کلرید روی قرار دهید و سپس آن را درون حمام مذاب فرو کنید. روی یا یک الکترولیت غنی از روی.روی با ایجاد اکسیژن برای ایجاد لایه اکسید روی واکنش می دهد که بیشتر با دی اکسید کربن برای ایجاد کربنات روی واکنش می دهد تا از رسیدن مواد خورنده به فولاد یا آهن زیرین جلوگیری کند.هزینه کمترلوله گالوانیزه برای قاب گلخانه ها توسط فولاد کربن ساده با روکش رویی غوطه وری گرم ، کم هزینه تر از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.در دراز مدت ، استفاده ، نصب و حمل و نقل آسان است ، نیازی به حمایت از لوله در ریخته شده ، منجر به عملکرد مکانیزه نیست.

طول عملوله های فولادی گالوانیزه

رطول عمر لوله های فولادی گالوانیزه می تواند تا 15 سال باشد.مقاومت برف قوی ، هدایت حرارتی کم ، عایق حرارتی مناسب ، بدون تغییر شکل در محیط هوای گرم یا حتی گرم 100 تا 60 100 زیر صفر را ارائه می دهد.لوله های فولادی گالوانیزه دارای نگهداری کم هستند ، می توان با چشم آموزش دیده مورد بازرسی قرار گرفت و به راحتی مونتاژ شد.

ظاهر خوبلوله فولادی گالوانیزه

پوشش اضافی روی در لوله گالوانیزه ، ضخیم و یکنواخت از هر طرف را تضمین می کند.پوشش های گالوانیزه برخلاف پوشش های آلی ، مناطق آسیب دیده کوچک نیازی به لمس ندارند ، ظاهر خاکستری می تواند مدت زمان طولانی باشد.

در مقایسه با ساختاری قبلی که توسط چوب بامبو و چوب ، جوشکاری فولادی ، خاک مخلوط و سایر مواد ساخته شده است ، لوله فولادی گالوانیزه با مقاومت بالا ، مقاومت در برابر خوردگی ، مصرف کمتر ، نصب آسان ، هزینه کم و سایر عملکرد قابل توجه مشخص شده است. مورد استفاده در صنعت کشاورزیبرای کلیه نیازهای لوله کشی گالوانیزه شما برای فضای سبز ، در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه  که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه گلخانه بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

 

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه نازک، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

 

  قیمت روز لوله گالوانیزه؛ قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای، تست آب و صنعتی در ضخامت های مختلف، قیمت لوله سپنتا 🔖
📌 مطالب پیشنهادی :

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *