مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

کاربرد قوطی گالوانیزه

کاربرد قوطی گالوانیزه

بیشترین مصرف کاربرد قوطی گالوانیزه  در صنایع کشاورزی و گلخانه ها است از جمله  می توان به  ساخت انواع لوله ها، محافظت از برخی قطعات مهم، طراحی و ساخت انواع سینی کابل. ساخت و یا چارچوب بندی انواع در و پنجره و… اشاره داشت.

یکی از پِرکاربردترین مقاطع فولادی قوطی گالوانیزه هستند که توسط نورد سرد و گرم تولید می‌شوند و برای درب و پنجره کاربردهای زیادی دارند

کاربرد قوطی گالوانیزه

برای بالا بردن مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، در این قوطی ها از پوشش گالوانیزه استفاده می شود . گالوانیزه بودن لوله سبب افزایش کاربرد و موارد مصرف این پروفیل شده است. قوطی گالوانیزه در انواع سبک تا سنگین (قوطی گالوانیزه سبک، قوطی گالوانیزه سنگین. قوطی گالوانیزه صنعتی، قوطی گالوانیزه کشاورزی با وزن، سایز و ضخامت های مختلفی تولید می شوند.

برای مشاهده آخرین قیمت اینجا کلیک کنید

این پروفیل ها به دو صورت قوطی مربعی شکل ( با ضخامت 1 تا 4 میلی متر).

و قوطی مستطیلی شکل (با ضخامت 1 تا 3 میلی متر) در بازار ارائه می شوند.

این قوطی ها در شکل های مختلفی نظیر: پروفیل نیم دایره، پروفیل H گالوانیزه، پروفیل U گالوانیزه و … تولید می شوند. از ویژگی های قوطی های گالوانیزه می توان به بازرسی فنی راحت، استحکام کششی مناسب، قابلیت فرم پذیری عالی. افزایش طول عمر ورق و یا محصولات فولادی. هزینه پایین نسبت به سایر روش های مقاوم سازی در برابر رطوبت و فرآیند نظافت ساده اشاره داشت.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من