مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
مقالات

دلیل استفاده از لوله گالوانیزه در گلخانه چیست ؟

لوله گلخانه‌ای گالوانیزه گرم PGCO جهت آبکاری در دمای 420 درجه سانتیگراد و استفاده از پوشش روی ، که با مولکول های لوله‌های فولادی سیاه ترکیب شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و زنگ نمی‌زند.

گلخانه را به انگلیسی Greenhouse مینامند. گلخانهای (خانه شیشه ای نیز نامیده می شود) دارای ساختاری با دیوارها و سقفها است که عمدتا از مواد شفاف مانند شیشه ساخته شده است و در آن گیاهانی را که به شرایط آب و هوایی خاص و تنظیم شده احتیاج دارند را پرورش میدهند. تعریف علمی گلخانه این است: “گلخانه یک ساختار سرپوشیده است که گیاهان را از شرایط محیطی و طیف وسیعی از بیماریهای احتمالی محافظت میکند ، محیطی را برای رشد گیاه مناسب ایجاد میکند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در کل فراهم میکند. سال شرایط آب و هوایی متغیر را در فواصل مختلف ارائه میدهد.

دلیل استفاده از لوله گالوانیزه در گلخانه چیست ؟

یک گلخانه مدرن از سیستمهای کنترل شده با محیط زیست (CEA) ، کنترل تولید محیط زیست (CEPPS) و سیستمهای فیتوماتیک استفاده میکند.

بسیاری از گلخانههای شیشهای یا خانگی تجاری به تجهیزات پیشرفته برای تولید انواع خاصی از سبزیجات یا گلها مجهز هستند. گلخانههای شیشهای ساخته شده و مجهز به تجهیزاتی از قبیل لوله گلخانهای ، قوطیهای گلخانهای گالوانیزه ، اتصالات گلخانهای گالوانیزه ، تجهیزات نصب غربالگری ، گرمایش ، سرمایش ، روشنایی مناسب گیاه مانند UV و قابل استفاده هستند. فرم آنلاین باید توسط رایانه کنترل شود تا بهینه سازی شرایط رشد گیاه سپس روشهای مختلفی برای ارزیابی میزان بهینه بودن شرایط گلخانهای برای رشد گیاه و میزان آلودگی ریز گلخانهای (به عنوان مثال دمای هوا ، فشار بخار و غیره) برای کاهش خطر تولید قبل از کاشت محصول خاص استفاده میشود.

لوله گلخانهای گالوانیزه گرم PGCO جهت آبکاری در دمای 420 درجه سانتیگراد و استفاده از پوشش روی ، که با مولکولهای لوله های فولادی سیاه ترکیب شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و زنگ نمیزند. عمر مفید لوله گلخانهای گالوانیزه PGCO با آبکاری گرم بین 25 تا 30 سال است.

لوله گلخانهای گالوانیزه سرد نیز بخشی از تجهیزات گلخانهای است ، با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط 7٪ از وزن لوله گلخانهای گالوانیزه سرد 2 میلی متری است و پوشش روی آن با دمای پایینتر آبکاری شده است ، بنابراین البته از این رو کمتر است مقاومت. عمر مفید لوله گالوانیزه سبز سرد PGCO بالاخره 5 سال است

لوله گلخانهای گالوانیزه یکی از پرمصرفترین انواع لولهها در صنایع صنعتی گلخانههای صنعتی و کشاورزی است و به دلیل قیمت مناسب ، وزن کمتری نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزنهای مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

https://xn----zmcu0gabqdfc05i.com/wp-content/uploads/2021/07/callme.gif

نحوه تولید لوله گالوانیزه و تولید لوله سیاه از ورق و به صورت جوشکاری مستقیم است که پس از انتقال و تمیزکاری برای گالوانیزه به گلخانه روی و پس از مدت زمان مشخص به عنوان یک لوله گالوانیزه با پوشش در حداقل 70 میکرون آماده است. برای بسته بندی و فروش.

لوله های گلخانهای گالوانیزه در اندازه های 6 تا 6 اینچ تولید میشوند و از درجه 2 تا درجه 10 تولید میشوند.

ضخامت لوله گلخانهای گالوانیزه برای سازه سقف 2 میلی متر ، 2.35 میلی متر و 2.5 میلی متر و برای ستون ها ضخامت 2.8 میلی متر و 3 میلی متر است.

لوله های گلخانهای به انواع لوله های نیمه سنگین سبک و ضخیم تقسیم میشوند.

لوله گلخانهای گالوانیزه بسته بندی شده و براساس وزن هر دسته فروخته میشود.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

قیمت لوله گلخانهای گالوانیزه

قیمت این لوله های گالوانیزه گلخانهای به مدل ، اندازه و نوع آن بستگی دارد.

لوله گلخانه ای گالوانیزه (گلخانه) در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید میشود. عمر مفید لوله گالوانیزه گرم سبز به دلیل شرایط آبکاری به طور طبیعی بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود ، اما لوله گالوانیزه سرد همچنین در سازههای گلخانهای و برای ساخت گلخانه استفاده میشود.

لوله گلخانهای گالوانیزه از اندازه 1/2 تا 4 اینچ تولید و آبکاری میشود. با این حال ، اندازه لوله گلخانه به طور کلی 4.3 اینچ ، 1 اینچ و 1 1/2 اینچ است.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

1 نظر در “دلیل استفاده از لوله گالوانیزه در گلخانه چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من