وبلاگ

لوله و ستون گلخانه

لوله و ستون گلخانه

لوله و ستون گلخانه گالوانیزه

مقدمه: لوله و ستون گلخانه، به عنوان مصالح اصلی در ساخت گلخانه‌ها به کار می‌روند. مقاومت در برابر رطوبت و شرایط محیطی از جمله عواملی است که تولیدکنندگان و گلخانه‌داران را به استفاده از لوله و ستون گالوانیزه گلخانه ترغیب کرده است. در این مقاله به بررسی انواع لوله و ستون گلخانه و مزایای استفاده از آنها پرداخته خواهد شد.

انواع لوله و ستون گلخانه

لوله و ستون گلخانه چوبی: این نوع سازه‌ها از چوب تولید می‌شوند. این سازه‌ها زیبا هستند اما معمولاً مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند و در معرض پوسیدگی قرار می‌گیرند.

سازه گلخانه استیل: استفاده از استیل به عنوان مصالح ساخت گلخانه ممکن است به دلیل وزن سبک آن مورد توجیه باشد. اما استیل ممکن است در برابر عوامل محیطی حساس باشد و معمولاً توصیه نمی‌شود.

سازه گلخانه پی وی سی (PVC): این نوع سازه‌ها از PVC ساخته می‌شوند و دارای وزن سبک و هزینه ارزانی هستند. اما ممکن است در مقابل نور خورشید حساسیت داشته باشند و به سرعت خراب شوند.

لوله گالوانیزه سرد

لوله و ستون گلخانه گالوانیزه

مزایای استفاده از لوله و ستون گلخانه گالوانیزه:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت: لوله و ستون گلخانه گالوانیزه کمتر به خوردگی و زنگ‌زدگی حساس هستند و بسیار مقاوم در برابر رطوبت محیطی هستند.
  • طول عمر بالا: این سازه‌ها دارای طول عمر بلندی هستند و می‌توان سال‌ها از آنها بدون نیاز به تعویض استفاده کرد.
  • مقاومت در برابر شرایط محیطی: لوله و ستون گلخانه گالوانیزه مقاومت خوبی در برابر شرایط سرما و گرمای محیطی دارند.

فروش لوله گلخانه

انواع لوله و ستون گلخانه گالوانیزه

لوله و پروفیل (ستون) گلخانه گالوانیزه گرم: این نوع لوله و پروفیل با غوطه‌وری در مذاب فلز روی تولید می‌شوند و دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی هستند. پوشش گالوانیزه در این نوع لوله‌ها به طور زیادی ضخیم است.

لوله و پروفیل (ستون) گالوانیزه سرد: در این نوع، روکش نازکی از فلز روی فقط روی سطح خارجی لوله‌ها قرار می‌گیرد. این نوع دارای مقاومت کمتری نسبت به خوردگی دارد و به محیط‌های با رطوبت بالا توصیه نمی‌شود.

اتصال لوله و ستون گلخانه

اتصال لوله و ستون گلخانه به چندین روش انجام می‌شود:

  • اتصال شیار: باعث ایجاد استحکام خوبی می‌شود ولی هزینه‌های بیشتری دارد.
  • اتصال جوشکاری: مقاومت بالایی دارد اما ممکن است برای طول عمر لوله‌ها مشکل‌ساز باشد.
  • اتصال رشته: روش ساده‌ای برای اتصال لوله‌هاست و بسیار قابل اطمینان است.
  • اتصال فشرده‌سازی: از گیره‌های هیدرولیک برای بستن لوله‌ها استفاده می‌شود.
  • اتصال فلنج: بسیار مستحکم است ولی هزینه بیشتری دارد و از پیچ‌های محکم برای وصل کردن لوله‌ها استفاده می‌شود.

خرید لوله و ستون گلخانه و انتخاب بهترین لوله گالوانیزه گلخانه ای

مقدمه: در فرآیند ساخت گلخانه، انتخاب مواد مرکزی مانند لوله و ستون گلخانه بسیار حیاتی است. این متن به معرفی تولیدکنندگان معتبر و انتخاب بهترین لوله گالوانیزه گلخانه ای پرداخته و مزایای محصولات آنها برای پروژه‌های گلخانه‌ای مورد بررسی قرار می‌دهد.

تولیدکنندگان برجسته لوله و ستون گلخانه

پتروگرایش (PGCO): از جمله تولیدکنندگان برجسته در زمینه لوله و ستون گلخانه، شرکت پتروگرایش به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در کشور شناخته می‌شود. محصولات آن با برند تجاری PGCO با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شوند. بعلاوه به مزایایی همچون وزن و ضخامت استاندارد، پوشش گالوانیزه بیش از 70 میکرون با چسبندگی بالا و خلوص بالا معتبر است. شما می‌توانید لوله و ستون گلخانه PGCO را به صورت سفارشی تهیه کنید و از خدمات ارزشمندی همچون کونیک (تراش دو سر لوله) و پلیسه گیری نیز بهره‌مند شوید.

قیمت لوله و ستون گلخانه

قیمت لوله و ستون گلخانه: هزینه‌های مرتبط با خرید لوله و ستون گلخانه به عواملی همچون سایز، تعداد، ضخامت، و وزن آنها بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت لوله و ستون گلخانه، می‌توانید با کارشناسان شرکت پتروگرایش تماس بگیرید و قیمت به روز این محصولات را کسب نموده و از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید.

 

 

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *