لوله گالوانیزه اصفهان, وبلاگ

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان

لوله گالوانیزه تبریز

لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان

لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می‌شود و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ‌زدگی، یکی از محبوب‌ترین انواع لوله‌های گالوانیزه گلخانه است، به ویژه در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله گالوانیزه گلخانه چیست؟

برای محافظت از فلزات در برابر خوردگی و آسیب‌پذیری، از فرآیند گالوانیزاسیون با روش غوطه‌وری استفاده می‌شود. در این فرآیند، پوششی از فلز روی فلز آسیپ‌پذیر قرار می‌گیرد که این پوشش شامل لایه‌های روی و ترکیباتی از آهن است. این پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

لوله گالوانیزه گلخانه در مقایسه با سایر لوله‌ها چه تفاوتی دارد؟

لوله گالوانیزه گلخانه یکی از محصولات رایج در سازه‌های گلخانه‌ای است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، طرفداران زیادی جلب کرده است. لوله‌های فولادی معمولی، حتی در صورت رنگ‌شدن، پس از مدتی دچار خوردگی و افت استحکام می‌شوند. اگر از این لوله‌ها در سازه‌های گلخانه استفاده شود، احتمال آسیب و ریزش سقف وجود دارد.

از طرفی، اتصالات و لوله‌های گالوانیزه گلخانه ای به دلیل آبکاری گرم و پوشش فلزی روی برخی از قسمت‌ها، در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند. پوشش فلزی این لوله‌ها در مقابل رطوبت و سایش مقاومت بسیار زیادی ارائه می‌دهد.

یکی از عواملی که لوله‌های گالوانیزه گلخانه را آسیب‌پذیر می‌کند، ایجاد خطوط و خش‌های عمیق روی سطح آن است. این خش‌ها باعث از بین رفتن پوشش فلزی روی آن‌ها می‌شوند و به مرور زمان، رطوبت وارد شده و لوله از آن ناحیه دچار زنگ‌زدگی می‌شود.

مزایای لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان:

قیمت مناسب: نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله‌های برق استنلس استیل)، لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان قیمت مناسب‌تری دارد.
اتصالات آسان: این لوله‌ها دارای اتصالات آسان و در دسترس (اتصالات گالوانیزه گلخانه و …) هستند.
طول مناسب: برای حمل و نقل آسان و نصب راحت، لوله‌های گلخانه اصفهان به طول‌های مناسب ۳ و ۶ متری تولید می‌شوند.

تولید لوله گلخانه اصفهان:

نحوه تولید این لوله‌ها به صورت تولید لوله سیاه از ورق و درزجوش مستقیم است. پس از تولید و تمیزکاری، جهت گالوانیزه کردن به وان مذاب گالوانیزه روی منتقل می‌شوند. پس از ماندگاری مدتی، به صورت لوله گالوانیزه با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون آماده جهت بسته‌بندی و فروش می‌شوند.

لوله‌های گلخانه اصفهان از سایزهای ½ تا ۶ اینچ تولید می‌گردد و از نمره ۲ تا نمره ۱۰ در ضخامت‌ها و وزن‌های مختلف تولید می‌شوند. ضخامت لوله‌های گلخانه اصفهان برای سازه سقف ۲ و ۲.۳۵ میلیمتر و برای ستون‌ها ۲.۸ و ۳ میلیمتر است. این لوله‌ها در انواع سبک و نیمه سنگین تولید و بسته‌بندی می‌شوند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

📌 مطالب پیشنهادی :

امتیاز post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *