مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گلخانه سپنتا, مقالات

سازه گلخانه ای از جنس  PVC چیست؟

سازه گلخانه ای از جنس  PVC

سازه گلخانه ای از جنس PVC چیست؟

سازه گلخانه ای از جنس پلاستیکی PVC کم هزینه ، سبک (قابل حمل) و مونتاژ آن بسیار آسان است. قاب ساخته شده از یک لوله پلاستیکی به سختی فلز یا چوب نیست، اما این صنعت در حال رسیدگی به طرح هایی است که دارای تکیه گاه های فلزی به همراه قاب PVC است.

فروش با حداقل قیمت صورت می پذیرد که دارای مجوزهای لازم و کیفیت محصولات را تضمین می نماینم.

اگر خریدار انواع لوله ها و اتصالات پی وی سی گلخانه ای هستید علاوه بر مراجعه به نمایندگی های حضوری می توانید از طریق نمایندگی های آنلاین اقدام کنید.

این مجموعه دارای نماد اعتمادالکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک  می باشد و فروش محصولات خود را تضمین می نماید..

 

ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، امکاناتی چون ارسال رایگان محصولات و امکان مشاوره آنلاین را فراهم کرده اند.

لوله پی وی سی برای ساخت گلخانه

همچنین از این مزیت برخوردار است که باعث کاهش گرمای کمتری نسبت به قاب فلزی می شود. لوله هایی با قاب های PVC تقریباً همیشه از فیلم پلی اتیلن برای دیوارها استفاده می کنند.

یکی از عیب های لوله های پی وی سی خراب شدن تدریجی در اثر نور خورشید است. اما یک گلخانه با لوله گلخانه ایPVC که دارای لوله هایی است که از اشعه ماوراء بنفش محافظت می شوند حداقل باید ۲۰ سال طول قابل استفاده خواهد بود. اشکال دیگر این است که لوله های قاب باید به قطر بزرگ باشند تا کمبود نسبی PVC را جبران کند و بنابراین قاب ، سایه های بیشتری نسبت به یک قاب فلزی ریخته است.

در نهایت سازه هایی که از لوله گلخانه با جنس فلزی ساخته شده و با فیلم پلاستیکی شفاف پوشیده شده اند، محفظه ای کامل را فراهم می کنند و می تواند به منافذ ، سایه ها ، سیستم های آبیاری و نورپردازی مجهز باشد . گلخانه ها می توانند شرایط رشد بهینه بسیار کنترل شده ای را برای گیاهان فراهم کرده و از آنها در برابر خطرات محیطی یا شرایط غیرقابل مهار در فضای بیرونی محافظت کنند.

اگر پایه ای وجود نداشته باشد ، می توان محصولات گلخانه ای را در ظروف ، نیمکت و یا در خاک کشت کرد.
برای انجام عملیات برپایی سازه های بزرگتر ، قطعا به قاب های بزرگتر و پایه های بلندتر و مقاوم تر نیاز خواهد بود.

میزت لوله گلخانه نسبت به لوله های pvc چیست؟

لوله گالوانیزه  دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. یکی از بهترین مزایایی که لوله های گالوانیزه داشته، روکش گالوانیزه آنها می باشد.

زیرا روکش روی می تواند عمر این لوله ها را بسیار بیشتر نماید. معمولا لوله گلخانه ای PGCO به خاطر روکش روی که داشته، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند.

این موضوع باعث می شود که سال ها بتوان از این لوله بدون اینکه معیوب شوند، استفاده نمود. این موضوع هزینه های گلخانه را تا حدودی کاهش می دهد.

بدین ترتیب معمولا از لوله گالوانیزه PGCO در احداث گلخانه های مختلف استفاده می شود. آبکاری لوله های گالوانیزه به صورت گرم نیز امکان پذیر می باشد. آبکاری گرم می تواند کیفیت این لوله ها را افزایش دهد. بدین ترتیب مصرف کننده از این لوله رضایت بسیار بیشتری خواهد داشت.

موجود بودن انواع اتصالات برای لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز می تواند یکی از مزایای این محصولات به شمار برود. زیرا باعث راحتی و سرعت در نصب این لوله ها برای احداث یک گلخانه نیز می شود. بدین ترتیب استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه PGCO از نظر اقتصادی نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من