مزایای لوله های  گالوانیزه گلخانه ای

مزایای لوله گالوانیزه گلخانه ای بسیار زیاد است، به طوری که یکی از بزرگ ترین مزایای این لوله ها روکش گالوانیزه آن ها است، زیرا روکش روی باعث بیشتر شدن طول عمر لوله ها می شود.‌ لوله های گلخانه ای PGCO به علت روکشی از فلز روی که دارند، معمولا دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهند شد. این مزیت موجب شده است که سال ها بتوان بدون کمترین ایرادی از این لوله ها استفاده کرد.

این موضوع بر روی کاهش هزینه های گلخانه، تاثیر زیادی گذاشته است، در نتیجه معمولا از لوله گالوانیزه پی جی کو او برای ساخت گلخانه استفاده می‌شود. آبکاری لوله های گالوانیزه به روش گرم امکان پذیر می باشد و آبکاری گرم، باعث افزایش کیفیت لوله های گلخانه می‌شود، از این رو مصرف کننده از این لوله رضایت بیشتری خواهد داشت.

یکی دیگر از مزایای لوله گالوانیزه گلخانه ای، موجود بودن انواع اتصالات برای این لوله می باشد. چون باعث راحتی و سرعت در نصب لوله ها جهت ساخت یک گلخانه خواهد شد. در نتیجه استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه پی جی کو او به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

لوله فولادی تست آب

کاربردهای لوله گالوانیزه:
در ساختارهای گلخانه برای افزایش عمر مفید در محیط‌های مرطوب.
در صنایع مختلف به عنوان عنصر مقاوم در برابر خوردگی.
برای انتقال آب در مکان‌های با رطوبت بالا.
در محیط‌های سربسته با تاثیرات کمتر.

لوله‌ گالوانیزه با استفاده از این روش‌ها، در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بیشتری دارند و از طول عمر بالاتری برخوردارند.

انواع روشهای گالوانیزه کردن لوله
1. گالوانیزه گرم یا عمقی داغ HOT DIP GALVANIZED
لوله های فولادی پس از اسید شویی و چربی زدایی و آغشته کردن آن به محلول فلاکس (جهت نفوذ پذیری بهتر و بیشتر عنصر روی به داخل لوله ) در شابلون و گیره های مخصوص قرار گرفته ،پیش گرم شده و وارد وان مذاب روی می گردند و پس از مدتی ماندگاری و غوطه وری کامل از کوره با دمای 460 درجه بیرون آمده و عملیات های مخصوص گرته گیری و پلیسه گیری روی آن انجام می گیرد .

با خارج شدن لوله از محلول مذاب روی، لایه ایجاد شده عنصر روی با اکسیژن و کربن واکنش می دهد و تبدیل به یک لایه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. با این فرایند لوله مورد نظر با فلز روی واکنش شیمیایی انجام داده است و در طی این واکنش چندین لایه ترکیبی از روی و آهن به وجود می آید.

2. گالوانیزه سرد ELECTRO GALVANIZED
از این روش نمی توان برای لوله های انتقال آب و یا هرگونه سیال دیگر استفاده کرد .
از این لوله ها در مکان های با رطوبت بسیار پایین و یا محیط های سربسته استفاده می گردد.

 

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :