مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱

لوله گالوانیزه فنس چیست؟

وسیله ی عمودی که نگهدارنده ی توری، سیم خاردار یا مش فولادی حصار می باشد لوله گالوانیزه فنس یا پایه فنس نام دارد. به صورت کلی لوله های مخصوصی که از آن ها برای ایجاد حصار و حفاظ استفاده می کنند لوله گالوانیزه فنس نام دارد.

لوله گالوانیزه حصارکشی یا لوله فنس

از لوله های گالوانیزه فنس برای ایجاد حصار محافظ، فنس های سیمی، فنس های مفتولی به عنوان تکیه گاه درختان استفاده می کنند. لوله گالوانیزه فنس یکی از کاربردی ترین نوع لوله می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

انواع لوله گالوانیزه حصارکشی

  • لوله گالوانیزه حصارکشی پایه ستون
  • لوله گالوانیزه حصارکشی سبک
  • لوله گالوانیزه حصارکشی سنگین
  • لوله گالوانیزه حصارکشی حفاظت پیرامون

 

لوله گالوانیزه فنس مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی دارد. لوله های گالوانیزه فنس بسیار متنوع هستند و در ضخامت و وزن های مختلفی تولید می شوند.

مراحل تولید لوله های گالوانیزه مشابه تولید لوله سیاه از ورق می باشد. تولید این لوله ها به صورت درز جوش مسقیم می باشد و پس از آن نیز بعد از تمیزکاری لوله گالوانیزه وارد وان فلز مذاب روی می شود و پس از مدت زمان تعیین شده از وان خارج شده و پس از بسته بندی آماده فروش می شود.

سایز لوله گالوانیزه فنس بین 2 تا 6 اینچ می باشد.

از لوله گالوانیزه فنس برای نصب سیم خاردار که نیاز به ستون دارد استفاده می شود. این لوله ها مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و طول عمر فنس و حصار را افزایش می دهد.

مزایای لوله گالوانیزه فنس

از مهمترین و پراهمیت ترین ویژگی لوله گالوانیزه فنس مقاومت بسیار بالای آن ها در شرایط بد آب و هوایی است. علاوه بر مقاومت بالایی که لوله فنس ها دارند، منعطف بودن نیز از دیگر ویژگی های این دسته از لوله ها است.

 

انواع پایه فنس

پایه فنس در شرکت پتروگرایش از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود. این محصول را شما می توانید در بازار به صورت تک شاخ و یا دو شاخ به راحتی پیدا کنید.

اما مسئله مهم این است که همه لوله فنس های موجود در بازار کیفیت لازم را ندارند و ممکن است پس از مدتی دچار خوردگی و زنگ زدگی شوند. در ادامه چند نمونه از لوله های گالوانیزه فنس را معرفی خواهیم کرد:

  • پایه حصار گالوانیزه
  • لوله گالوانیزه فنس سیاه رنگ شده
  • پایه حصار سیاه رنگ نشده

مشخصات فنی پایه فنس

  • جنس: فولاد رنگ شده – گالوانیزه شده
  • قطر خارجی: 25/0 الی 1 اینچ
  • ارتفاع پایه: 5.1 ، 2 ، 5.2 و 3 متر

فروش پایه فنس در ابعاد متنوع پایه فنس مخصوص فنس کشی دور باغ و حصارکشی لوله و نبشی جهت استفاده پایه فنس پایه فنس با کیفیت گالوانیزه و سیاه رنگ شده

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

پایه فنس مخصوص فنس کشی دور باغ و حصارکشی لوله و نبشی جهت استفاده پایه فنس پایه فنس با کیفیت گالوانیزه و سیاه رنگ شده در متراژ متفاوت بنا به در خواست مشتری

 

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من