وبلاگ

قیمت لوله گالوانیزه برای گلخانه

عوامل تأثیرگذار در قیمت لوله گلخانه

قیمت لوله گالوانیزه برای گلخانه

مزایا و ویژگی‌های لوله گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه که معمولا به اختصار لوله گلخانه نیز نامیده می‌شود، از جمله مقاطع گالوانیزه پرکاربرد در صنعت کشاورزی است که بیشترین استفاده آن به ساخت اسکلت گلخانه‌ها بازمی‌گردد.
گلخانه‌ها، محیطی گرم و مرطوب دارند که منجر به خوردگی و از بین رفتن لوله فولادی خواهد شد. این خوردگی، در مدت زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد. بنابراین، باید از لوله‌هایی استفاده کرد که مقاومت خوبی در برابر خوردگی با رطوبت داشته باشد.

وجود یک پوشش از فلز روی (Zn) بر لوله فولادی، منجر به ایجاد مقاومت به خوردگی و دوام و طول عمر بالا می‌شود که کاربرد لوله گالوانیزه گلخانه را افزایش می‌دهد.
به طور معمول، از لوله‌های تولید شده به روش گالوانیزه گرم که طول عمر بالاتری نسبت به گالوانیزه سرد دارند استفاده می‌شود. این نوع از مقاطع فولادی، طول عمری نزدیک به 25 سال در محیط مرطوب گلخانه‌ای دارند. قیمت لوله گالوانیزه گلخانه برای استفاده در این محیط‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب است.

عوامل موثر بر قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله قیمت لوله گلخانه تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر است. از جمله این عوامل می‌توان به قیمت دلار، قیمت مواد اولیه از جمله قیمت سنگ آهن جهانی و عرضه و تقاضای این نوع لوله در بازار اشاره کرد.
این چنین عواملی، منجر می‌شود که قیمت لوله گلخانه گلوانیزه، نوسان زیادی داشته باشد. بنابراین، استعلام قیمت روز لوله گلخانه اهمیت دارد. قیمت ورق، عاملی مهم در تعیین قیمت لوله گالوانیزه است.
شایان ذکر است، قیمت این لوله در برندهای مختلف نیز متفاوت است. بنابراین پیش از خرید حتما باید برند مورد نیاز خود را مشخص نمایید و استعلام قیمت روز لوله گلخانه را انجام دهید. در ادامه، این برندها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *