مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

کاربرد پروفیل گالوانیزه

کاربرد پروفیل گالوانیزه

بیشتر پروفیل های گالوانیزه برای ساخت درب و پنجره های پی وی سی استفاده می شود. از مزایای استفاده از آن می توان به جلوگیری از پیچ علف های هرز، افتادگی و البته مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد. قیمت انواع پروفیل بر اساس این کاربرد و البته مواردی مانند ضخامت و طول های خاص تعیین می شود. یکی دیگر از خواص پروفیل های گالوانیزه افزایش مقاومت و استحکام در برابر فشارهای جوی و باد در ساختمان های بلند می باشد. پنجره های ساختمان ها و برج هایی که در ارتفاعات در معرض باد قرار می گیرند، تحت فشار قابل توجهی هستند. در طبقات پایین، مواردی مانند نشست ساختمان می تواند در درازمدت به قاب پنجره ها فشار وارد کند.

پروفیل

در مورد پروفیل سنگین بیشتر بدانید

اندازه پروفیل گالوانیزه

برای انتخاب اندازه پروفیل گالوانیزه به ابعاد پنجره توجه کنید. معمولاً ضخامت پروفیل های گالوانیزه از یک میلی متر شروع می شود و بسته به کاربری افزایش می یابد. هر چه سطح پنجره بزرگتر باشد، فشار وارده بر پنجره و ضخامت پروفیل های گالوانیزه بیشتر می شود.
استفاده از این پروفیل ها به دلیل پوشش دهی بیشتر در محیط های بیرونی متداول است. در صورتی که محیط های بیرونی رطوبت زیادی داشته باشد برای ساخت انواع لوله در پارکینگ ها، قطعات خاص در سازه های ساختمانی و به طور کلی در ساخت درب و پنجره استفاده می شود.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

 

کاربرد پروفیل گالوانیزه

بیشتر پروفیل های گالوانیزه برای ساخت درب و پنجره های پی وی سی استفاده می شود. از مزایای استفاده از آن می توان به جلوگیری از پیچ علف های هرز، افتادگی و البته مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد

اندازه پروفیل گالوانیزه

برای انتخاب اندازه پروفیل گالوانیزه به ابعاد پنجره توجه کنید. معمولاً ضخامت پروفیل های گالوانیزه از یک میلی متر شروع می شود و بسته به کاربری افزایش می یابد

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من