وبلاگ

پروفیل گالوانیزه سپنتا

معرفی قوطی گالوانیزه

پروفیل گالوانیزه سپنتا

لوله و پروفیل
فروش  انواع لوله و پروفیل صنعتی ارسال از درب کارخانه – تحویل در محل پروژه – انواع لوله های گازی شوفاژی و فشار قوی (API) ، صنعتی ، گالوانیزه ، لوله و پروفیل مبلی عرضه مستقیم

پروفیل گالوانیزه سپنتا

محصولات لوله و پروفیل سپنتا تهران

لوله ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر نوع کاربرد خاص خود را دارد. شرکت لوله و پروفیل سپنتا بر اساس استانداردهای لازم و با کمک نیروهای متخصص خود، انواع لوله گالوانیزه، لوله گاز، لوله مشکی و انواع پروفیل سفارشی را تولید و به بازار عرضه می کند. برای استعلام قیمت پروفیل سپنتا می توانید از سایت ایرمارت کمک بگیرید.

پروفیل ها از جمله محصولات فولادی هستند که به اشکال مختلف در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. خواص قابل توجه فولاد که باعث برتری آن نسبت به سایر مصالح ساختمانی می شود مانند کشش، شکل پذیری و مقاومت در برابر فشار و کشش است. در ادامه با پروفیل گالوانیزه که یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل در ساختمان سازی است بیشتر آشنا خواهیم شد. از این پروفیل برای تقویت و استحکام قاب درب و پنجره استفاده می شود تا از تغییر شکل چارچوب آنها در برابر فشار جلوگیری شود. البته آرماتور در و پنجره تمام کاربرد این پروفیل ها نیست. در این مقاله قصد داریم پروفیل های گالوانیزه را به شما معرفی کنیم و از انواع، روش های ساخت و مشخصات آن برای شما بگوییم.

پروفیل های گالوانیزه به دو روش گالوانیزه سرد و گرم تولید می شوند که به دلیل مقاومت در برابر خوردگی در مقاوم سازی درب و پنجره ها استفاده می شود.

پروفیل گالوانیزه چیست؟

تولید پروفیل های گالوانیزه یا پروفیل های فولادی گالوانیزه یک فرآیند شیمیایی، الکتریکی یا مکانیکی است که در آن یک پوشش محافظ (معمولا روی) به فولاد یا آهن اضافه می شود تا از خوردگی فلز اصلی جلوگیری شود. گالوانیزه کردن یا پوشش دهی فلزات فرآیندی است که از 300 سال پیش آغاز شده و سابقه طولانی دارد. فرآیند گالوانیزه کردن به نام لوئیجی گالوانی دانشمند ایتالیایی و مخترع این روش نامگذاری شده است. یکی از متداول ترین روش های تولید این پروفیل ها تولید پروفیل های گالوانیزه گرم است که در آن قطعات در مذاب غوطه ور می شوند و با توجه به اینکه قیمت پروفیل گالوانیزه به عوامل مختلفی از جمله ضخامت، ابعاد و نوع بستگی دارد. تولید، بررسی روش تولید مهم است. گالوانیزه کردن یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای محافظت از فولادها در محیط های خورنده است. روش های دیگری مانند روش سرد و الکترولیتی نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.
همانطور که گفته شد از پروفیل های گالوانیزه برای تقویت و تقویت درب و پنجره های تخته سه لا استفاده می شود. اگرچه اشاره کردیم که این پروفیل ها از فولاد ساخته شده اند، پروفیل های گالوانیزه ممکن است گاهی از آلیاژهای آهن و روی ساخته شوند. اما چگونه فولاد یا آهن گالوانیزه از آن فلز محافظت می کند؟ تا زمانی که پوشش سالم و دست نخورده باشد از خوردگی فلز زیرین جلوگیری می شود. حتی برای نتایج بهتر گالوانیزه کردن، کرومات روی به عنوان یک فرآیند صنعتی استفاده می شود. حتی اگر گالوانیزه نتواند از فلز زیرین محافظت کند و فلز پایه در معرض خوردگی قرار گیرد، عملکرد محافظتی پروفیل گالوانیزه تا زمانی که روی در کل منطقه حذف شود ادامه می یابد.

مشخصات و مشخصات قوطی گالوانیزه

پروفیل ها یا قوطی های فلزی در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. قوطی ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی هستند که با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیستند. پروفیل گالوانیزه یک بخش توخالی از فلز است که از ورق فلزی تولید می شود. اکثر پروفیل ها از فولاد ساخته شده اند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت ویژه ای دارند. قوطی گالوانیزه محصولی از ورق های فولادی گالوانیزه است که به روش نورد سرد و گرم تولید می شود و به دلیل پوشش دهی از مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی برخوردار است.
قوطی گالوانیزه نوعی پروفیل است که به دلیل خاصیت ضد خوردگی بیشتر در صنایع و قطعات در معرض زنگ زدگی کاربرد دارد. علاوه بر درها، پنجره ها و نماهای بیرونی ساختمان که در مواجهه با آب و هوا یا رطوبت بیشتر دچار فرسودگی و خوردگی می شوند، قوطی های گالوانیزه نیز برای تقویت پنجره های کششی استفاده می شود. قوطی های گالوانیزه کاربردهای زیادی دارند که در زیر به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

  • تولید انواع لوله های فلزی
  • محافظت در برابر قطعات با ارزش ساختمان
  • تولید سینی کابل در محیط های خانگی و صنعتی
  • قاب بندی در و پنجره

انواع پروفیل گالوانیزه

پروفیل های گالوانیزه انواع مختلفی دارند که بسته به سبک یا وزن آنها طبقه بندی می شوند. پروفیل های گالوانیزه می توانند سبک، سنگین، صنعتی یا کشاورزی باشند که هر کدام ضخامت، ابعاد و وزن متفاوتی دارند. از آنجایی که کاربرد اصلی پروفیل های درب و پنجره گالوانیزه است، از پروفیل های گالوانیزه در ابعاد مختلف برای ساخت آنها استفاده می شود. پروفیل های گالوانیزه در اشکال مربع و مستطیل موجود می باشد. قطر قوطی های مربعی از 1 تا 4 میلی متر متغیر است، در حالی که قوطی های مستطیلی دارای قطر 1 تا 3 میلی متر هستند.
انواع پروفیل ها کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان دارند. به عنوان مثال برای ساخت سقف سوله ها از پروفیل های U گالوانیزه با ضخامت 1 تا 2 میلی متر و برای ساخت ستون ها از ضخامت های 3 میلی متر استفاده می شود.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

پروفیل گالوانیزه چیست؟

تولید پروفیل های گالوانیزه یا پروفیل های فولادی گالوانیزه یک فرآیند شیمیایی، الکتریکی یا مکانیکی است که در آن یک پوشش محافظ (معمولا روی) به فولاد یا آهن اضافه می شود تا از خوردگی فلز اصلی جلوگیری شود. گالوانیزه کردن یا پوشش دهی فلزات فرآیندی است که از 300 سال پیش آغاز شده و سابقه طولانی دارد. فرآیند گالوانیزه کردن به نام لوئیجی گالوانی دانشمند ایتالیایی و مخترع این روش نامگذاری شده است.

مشخصات و مشخصات قوطی گالوانیزه

پروفیل ها یا قوطی های فلزی در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. قوطی ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی هستند که با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیستند.

انواع پروفیل گالوانیزه

پروفیل های گالوانیزه انواع مختلفی دارند که بسته به سبک یا وزن آنها طبقه بندی می شوند. پروفیل های گالوانیزه می توانند سبک، سنگین، صنعتی یا کشاورزی باشند که هر کدام ضخامت، ابعاد و وزن متفاوتی دارند. از آنجایی که کاربرد اصلی پروفیل های درب و پنجره گالوانیزه است، از پروفیل های گالوانیزه در ابعاد مختلف برای ساخت آنها استفاده می شود. پروفیل های گالوانیزه در اشکال مربع و مستطیل موجود می باشد.

 

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *