وبلاگ

پروفیل گالوانیزه ساوه​

در مورد پروفیل سنگین بیشتر بدانید

پروفیل گالوانیزه ساوه​

قیمت روز پروفیل ساوه، قیمت پروفیل سبک ساوه، قیمت لوله مبلی ساوه و همچنین قیمت … به اینکه چه استانداردی مد نظرتون باشه (گازی، صنعتی، پلیسه، گالوانیزه و …) …

پروفیل ها از جمله محصولات فولادی هستند که به اشکال مختلف در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. خواص قابل توجه فولاد که باعث برتری آن نسبت به سایر مصالح ساختمانی می شود مانند کشش، شکل پذیری و مقاومت در برابر فشار و کشش است. در ادامه با پروفیل گالوانیزه که یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل در ساختمان سازی است بیشتر آشنا خواهیم شد. از این پروفیل برای تقویت و استحکام قاب درب و پنجره استفاده می شود تا از تغییر شکل چارچوب آنها در برابر فشار جلوگیری شود. البته آرماتور در و پنجره تمام کاربرد این پروفیل ها نیست. در این مقاله قصد داریم پروفیل های گالوانیزه را به شما معرفی کنیم و از انواع، روش های ساخت و مشخصات آن برای شما بگوییم.

پروفیل گالوانیزه ساوه​

پروفیل ها یا قوطی های فلزی در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. قوطی ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی هستند که با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیستند. پروفیل گالوانیزه یک بخش توخالی از فلز است که از ورق فلزی تولید می شود. اکثر پروفیل ها از فولاد ساخته شده اند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت ویژه ای دارند. قوطی گالوانیزه محصولی از ورق های فولادی گالوانیزه است که به روش نورد سرد و گرم تولید می شود و به دلیل پوشش دهی از مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی برخوردار است.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

 

 

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *