مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

پروفیل گالوانیزه رضا

پروفیل گالوانیزه رضا

پروفیل گالوانیزه رضا

 

پروفیل گالوانیزه رضا

معرفی شرکت پوشش لوله رضا

شرکت پوشش لوله رضا از چندین سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله های دقیق و پروفیل های فولادی آغاز نموده و در حال حاضر به یکی از کارخانجات معتبر در این حوزه تبدیل گشته است. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان مجرب به دانش روز تولید لوله درزدار دست یافته است و از این رو کام بزرگی در پیشرفت کارخانجات لوله سازی برداشته و از پیشروان تولید لوله فولادی در کشور محسوب می گردد. شرکت لوله و پروفیل رضا را می توان تنها تولیدکننده لوله های پوشش دار آلومینایز و گالوانیزه در ایران به شمار آورد.

لوله های آلومینایز تولیدی برای ساخت اگزوز در صنعت خودروسازی و لوله گالوانیزه در گلخانه های صنعتی و دستگاه های خوراک دام و طیور و کانال های عبور سیم برق مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از دستگاه های کشور ایتالیا و سوئیس، محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید نموده و موفق به کسب جایزه بین المللی کیفیت از اسپانیا گشته است. لوله های تولیدی این مجموعه با توانایی پلیسه گیری داخل و اسپری روی درزجوش و در طول های مختلف تا 12 متر ساخته شده و روانه بازار مصرف می گردد.

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت پروفیل گالوانیزه رضا را درخواست نمایید

معرفی محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل رضا

لوله و پروفیل فولادی

لوله و پروفیل فولادی:

این محصول از ورق روغنی تولید می گردد. از جمله موارد مصرف آن می توان به صنایع خودروسازی، مبلمان اداری، وسایل خانگی و موتور سیکلت و دوچرخه اشاره نمود.

لوله و پروفیل گالوانیزه:

این محصولات با پوششی از فلز روی آغشته شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی از خود نشان می دهند. از موارد کاربرد این محصول می توان به انتقال حرارت، گاز و آب و استفاده در صنایع مهم اشاره نمود.

لوله آلومینایز:

از لوله های دارای پوشش آلومینیوم در مواردی اعم از شیمیایی، محیط کارخانه، بسته بندی روکش های قرص و مواد غذایی، مصارف ساختمانی، ساخت کالاهای بادوام و صنعت هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین لوله های آلومینایز شرکت لوله و پروفیل رضا به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا برای سوخت رسانتی و انتقال روغن مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات شرکت لوله و پروفیل رضا

این مجموعه علاوه بر فعالیت در بازار داخلی، محصولات تولیدی خود را به شرکت های سازنده اگزوز خودرو و مبلمان اداری در ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

آدرس شرکت پوشش لوله رضا

  • تهران، سهروردی شمالی
  • تهران، جاده آبعلی، شهرک صنعتی خرمدشت
  • آمل، شهرک صنعتی آمل
  • شادآباد، بهاران یک

 

 

 

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

بهترین قیمت پروفیل موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من