مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

پروفیل گالوانیزه تهران

پروفیل گالوانیزه تهران

پروفیل گالوانیزه

پروفیل های گالوانیزه: پروفیل های گالوانیزه در اندازه ها و طول های خاص موجود می باشند. خدمات گالوانیزه در پروفیل های گالوانیزه به صورت تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی ارائه می شود. بسته به اندازه پروفیل گالوانیزه در این سه روش، ضخامت پوشش از حداقل 45 تا 120 میکرون متغیر است.

پروفیل های گالوانیزه نیز به طور گسترده در درب و پنجره های پی وی سی برای تقویت بیشتر استفاده می شود. یکی از مزایای استفاده از پروفیل های گالوانیزه در پنجره های پی وی سی این است که از مشکل هدر رفتن پیچ ها و ریزش دهانه در و پنجره جلوگیری می کند. یکی دیگر از مزایای پروفیل های گالوانیزه افزایش استحکام و مقاومت در برابر فشارهای جوی در ارتفاعات است، زیرا در ارتفاعات بالا نیروی باد می تواند فشار قابل توجهی به پنجره ها وارد کند و در طبقات زیرین در اثر پریز پنجره های ساختمان ممکن است در معرض فشار قرار گیرد. .

پروفیل گالوانیزه از نظر مقاومت به چند دسته تقسیم می شود؟

پروفیل گالوانیزه مقاومت در برابر خوردگی را میتوان با سه نوع پوشش گالوانیزه تقسیم کرد:

پروفیل گالوانیزه تهران

  • گالوانیزه گرم
  • گالوانیزه سرد
  • گالوانیزه الکترولیتی
  • بهترین گزینه برای گلخانه‌ای چه نوع لوله یا پروفیلی است؟

    اگر می‌خواهید یک گلخانه و یا یک سالن پرورش قارچ تاسیس کنید، بهترین انتخاب شما به علت مرطوب بودن محیط استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای می‌باشد.
    از آنجایی که لوله گالوانیزه آبکاری گرم باید در نقشه‌های مختلف ایفای نقش کند بر همین اساس باید در ضخامت‌های متفاوتی از جمله ۲، ۳.۲ و ۵.۲ میلی‌متر تولید شوند.
    در مورد ضخامت لوله‌های آبکاری سرد باید بگویم که این لوله‌ها با ضخامت ۱ و ۵.۱ میلی‌متر تولید می‌شوند و از آنها بیشتر در ساخت وسایل تزیینی و یا مبلمان استفاده می‌کنند.
    لازم به ذکر است که کارخانه هایی از قبیل سپنتا، روی پوشان، مریک و غیره در راستای تولید لوله های آبکاری فعالیت می کنند.

لوله گلخانه ارائه دهنده بهترین نوع لوله گلخانه و مناسب ترین قیمت در کل کشور می باشد، جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن  زیر  تماس بگیرید.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من