مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
برند

مزیت لوله های گالوانیزه چیست

مزیت لوله های گالوانیزه چیست؟

 آیا امکان جوش دادن لوله های گالوانیزه وجود دارد؟

تمامی لوله های گالوانیزه مثل لوله سیاه درزدار و لوله های مانیسمان در شاخه های ۶ متری ساخته می‌شوند و نحوه اتصال این لوله ها به صورت دنده‌ای است. در اتصال لوله گالوانیزه نمی توان از جوشکاری استفاده کرد، زیرا پوشش گالوانیزه از بین خواهد رفت. همچنین بخار متصاعد شده از جوشکاری، امکان دارد که به دستگاه تنفسی آسیب وارد کند.

مزیت لوله های گالوانیزه چیست

در برخی موارد که لازم است جوشکاری در یک سیستم صورت گیرد باید ابتدا لوله سیاه جوش داده شده و پس از آن فرآیند گالوانیزاسیون بر روی آن صورت ‌گیرد. البته لازم به ذکر است در صورتی که جوشکار دارای مهارت بسیار زیادی باشد، می‌تواند لایه گالوانیزه را ساییده تا به لوله خام فولادی برسد و سپس بر روی آن عمل جوشکاری را انجام دهد.

در رابطه با تعمیر و بازسازی لایه کالا گالوانیزه از سطح داخلی لوله باید گفت که این کار فرایندی سخت خواهد بود، از این رو بهتر است از اتصالاتی استفاده شود که به سطح داخلی لوله های گالوانیزه آسیب کمتری وارد کنند.
از آنجایی که لوله های گالوانیزه در کنار تمامی مزیت های لوله های فلزی می توانند در برابر خوردگی نیز مقاومت بالاتری داشته باشند، از این رو قیمت لوله گالوانیزه در مقایسه با دیگر لوله ها بیشتر است.

گالوانیزه کردن لوله ها در چه شرایطی مفید خواهد بود؟

در شرایطی که لوله به صورت متناوب در معرض خشکی و رطوبت قرار می گیرد انجام دادن عمل گالوانیزاسیون بر روی آن بسیار مفید خواهد بود. در شرایط حاکم بر گاردریل و تابلوهای کنار جاده که احتمال دارد در معرض رطوبت قرار گیرند، گالوانیزاسیون بر روی این لوله ها عملی مفید است.

قیمت لوله گالوانیزه
قیمت لوله گالوانیزه ، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال قیمت لوله خام یکی از تاثیر گزار ترین فاکتور ها در قیمت لوله گالوانیزه است. به صورتی که هر چه قیمت لوله خام بالاتر باشد، قیمت لوله گالوانیزه نیز بالاتر خواهد بود. در این مقاله شما را با عوامل تأثیر گذار روی قیمت لوله های گالوانیزه آشنا می کنیم.

نام محصول طول ضخامت قیمت لوله گالوانیزه

  • لوله گالوانیزه 15.5 1 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 16.5 1 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 17.3 1 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 17.85 1 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 18.5 1 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 21.2 1.5 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 20.5 1.5 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 28.3 1.5 تماس بگیرید
  • لوله گالوانیزه 37 1.5 تماس بگیرید

قیمت لوله خام

قیمت لوله خام ، چون لوله گالوانیزه، لوله ای سیاه یا روغنی است که دارای پوشش روی می باشد. بنابراین مهمترین فاکتوری که قیمت این لوله ها را تعیین می‌کند، قیمت لوله خام آن می باشد. از این رو هر گونه تغییری در قیمت لوله سیاه یا قیمت لوله روغنی می‌تواند بر روی قیمت لوله گالوانیزه به صورت مستقیم تاثیر بگذارد.

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “مزیت لوله های گالوانیزه چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من