مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گلخانه گالوانیزه سرد, محصولات

لوله گلخانه گالوانیزه سرد نمره 5 (½1 اینچ)

لوله گلخانه گالوانیزه سرد نمره 5 (½1 اینچ)

لوله گلخانه گالوانیزه سرد نمره 5 (½1اینچ) – این مدل لوله ها در دمای بسیار پایین تر از گرم آن یعنی در دمای عادی آبکاری سرد میشوند که در واقع میتوان گفت نوعی رنگ روی zinc روی لوله آهنی سیاه پاچیده میشود . ضخامت گالوانیزه گرم به خاطر دمای بالای آبکاری بیشتر بوده اما ضخامت لوله سرد گالوانیزه کمتر میباشد .

لوله گلخانه گالوانیزه سرد

عمر مفید لوله های سرد گالوانیزه نهایتا 10 الی 15 سال میباشد که در صورت استفاده از این لوله ها در ساخت گلخانه ها این عدد به 5 الی 7 سال خواهد رسید اما با این حال طبق بررسی ها قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای آبکاری سرد مقرون به صرفه تر میباشد .

کاربرد دیگر لوله گالوانیزه سرد برای مصارف فنس کشی دور تا دور باغ ها و زمین های کشاورزی و ویلاها میباشد . پر مصرف ترین سایز لوله گالوانیزه فنس کشی سایز 4.3 اینچ ، 1.2 اینچ و 2.11 اینچ است .

لوله گالوانیزه

امروزه خانه های قدیمی هنوز این لوله ها را نگه می دارند. از طرف دیگر ، لوله های مس هنوز در کشورهای بزرگتر حضور چشمگیری دارند. اما هنگامی که یک لوله گالوانیزه شروع به خوردگی می کند ، نتایج ناسالم زیادی به همراه می آورد. علائم خوردگی شامل طعم بد آب شیر ، طعم تا حدودی فلزی و تغییر رنگ آب مانند مایل به زرد ، قرمز و قهوه ای است. علاوه بر این ، منبع آب ضعیف نیز تجربه خواهد شد زیرا رسوبات می توانند این لوله ها را مسدود کنند.

 

این نتایج ناسالم و موارد دیگر می تواند در آینده بیماری ها و مشکلاتی را برای خانواده به همراه داشته باشد. قبل از خرید ، ابتدا تحقیقات لازم را در مورد نوع لوله ای انجام دهید که در ساختمان شما مناسب است

 

گلخانه چیست ؟

گلخانه به انگلیسی Greenhouse یا Glasshouse نامیده میشود . یک گلخانه ( که همچنین خانه شیشه ای نیز نامیده میشود ) ساختار با دیوار و سقف ساخته شده عمدتا از مواد شفاف که مانند شیشه باشند دارد و در آن گیاهان نیاز به شرایط آب و هوایی تنظیم شده و خاصی دارند .

تعریف علمی گلخانه را میتوان چنین گفت ” گلخانه یک ساختار پوشیده شده است که گیاهان را از شرایط محیطی و بیماری های بالقوه گسترده ای محافظت میکند ، محیط رشد مطلوب گیاه را ایجاد میکند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در تمام طول سال با تغییر شرایط آب و هوایی در فواصل زمانی مختلف ارائه میدهد .
یک گلخانه مدرن از سیستم های کشاورزی محیط زیست کنترل شده ( CEA ) ، سیستم کنترل تولید محیط زیست ( CEPPS ) و سیستم فیتوماتیک استفاده میکند .

بسیاری از گلخانه های شیشه ای تجاری یا گلخانه خانگی ، مجهز به تجهیزات پیشرفته ای برای تولید انواع سبزیجات یا گل های خاص هستند . گلخانه های شیشه ای با تجهیزاتی همانند لوله گلخانه ای ، قوطی گالوانیزه گلخانه ای ، اتصالات گالوانیزه گلخانه ای ، تجهیزات نصب و راه اندازی غربالگری ، گرمایش ، سرمایش خنک کننده ، نورپردازی مناسب گیاه مثل اشعه ماورا بنفش یو وی ساخته و تجهیز میشوند و میتوانند به صورت اینترنتی آنلاین توسط یک رایانه کنترل شوند تا شرایط رشد گیاه را بهینه سازند .

سپس روش های متفاوتی برای ارزیابی درجه بهینه بودن شرایط گلخانه برای رشد گیاه و میزان میکروآلودگی گلخانه ای ( به عنوان مثال دمای هوا ، فشار بخار و… ) برای کاهش خطر تولید قبل از کشت یک محصول خاص مورد استفاده قرار میگیرد .

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

شما می توانید برای خرید لوله و اتصالات گلخانه و دریافت لیست قیمت لوله گلخانه ای و قیمت لوله گالوانیزه سبک هم اکنون با مشاوران فروش بخش لوله و اتصالات گلخانه ای PGCO صحبت کنید.

قیمت لوله برای ساخت گلخانه خود را می توانید در هر زمان از روز به صورت بروز از PGCO دریافت نمایید. خرید بدون واسطه از مزیت های خرید لوله گالوانیزه گلخانه از PGCO می باشد .

 به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گلخانه گالوانیزه، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

جهت تماس با ما

برروی شماره ها کلیک کنید

۰۲۱۴۴۲۵۴۵۶۵
۰۲۱۴۴۲۵۳۵۶۵
۰۹۱۲۰۴۳۴۵۶۵

 

لوله گلخانه گالوانیزه سرد نمره 5 (½1 اینچ)

لوله گلخانه گالوانیزه سرد نمره 5 (½1اینچ) - این مدل لوله ها در دمای بسیار پایین تر از گرم آن یعنی در دمای عادی آبکاری سرد میشوند که در واقع میتوان گفت نوعی رنگ روی zinc روی لوله آهنی سیاه پاچیده میشود . ضخامت گالوانیزه گرم به خاطر دمای بالای آبکاری بیشتر بوده اما ضخامت لوله سرد گالوانیزه کمتر میباشد .

گلخانه چیست ؟

گلخانه به انگلیسی Greenhouse یا Glasshouse نامیده میشود . یک گلخانه ( که همچنین خانه شیشه ای نیز نامیده میشود ) ساختار با دیوار و سقف ساخته شده عمدتا از مواد شفاف که مانند شیشه باشند دارد و در آن گیاهان نیاز به شرایط آب و هوایی تنظیم شده و خاصی دارند .

 

3.6/5 - (24 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من