لوله گلخانه گالوانیزه گرم

آبکاری گالوانیزه گرم در دمای بالای 420 درجه سانتی گراد بر روی لوله سیاه فولادی صورت میپذیرد که این امر باعث قاطی شدن مولکولهای زینک یا همان روی با مولکول های فولاد آهن شده که تفاوت بسیاری در کیفیت این لوله ایجاد خواهد کرد . برای مثال لوله گلخانه گرم بسیار بیشتر از مدل سرد آن عمر میکند .

اطلاعات بیشتر در مورد  گالوانیزه کردن لوله را از ویکی پدیا مطالعه کنید

جهت خرید لوله گالوانیزه گرم  با شماره تلفن  02149986000 داخلی 100 تماس حاصل فرمایید

لوله گلخانه گالوانیزه گرم

لوله گلخانه ای گالوانیزه ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد تولید می‌شود

 

عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای به دلیل شرایط آبکاری بسیار، بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود. از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده می شود.

 

کاربرد لوله گلخانه ای گالوانیزه

لوله گلخانه ای گالوانیزه معمولا در موارد زیر بیشتر استفاده می‌شوند:

  • · سازه گلخانه
  • · فنس کشی
  • · حصار گاردریل ها و خیابان ها
  • · پایه چراغ ها
  • · سازه سالن پرورش قارچ
  • · سیستم های نورپردازی در سالن های دام و پرورش طیور

برندهای سپنا، ساوه، مریک، روی پوشان قزوین از مهمترین مارک‌های لوله گالوانیزه می‌باشند که در ایران بیشترین استفاده را دارند.

آبکاری لوله گلخانه گالوانیزه گرم

در واقع این لوله های آبکاری شده گرم 25 تا 30 سال عمر میکنند و همچنین برای استفاده به عنوان لوله گلخانه ای نیز بسیار کاربردی هستند زیرا فضای مرطوب گلخانه ها نیازمند یک نوع لوله است که زنگ نزند ضمن این که در صورت بروز زنگ زدگی در لوله های گلخانه ای دست دوم و نو در این لوله ها پوسیدگی ایجاد میشود و بازدهی یک گلخانه را بسیار کاهش خواهد داد .

 

گلخانه چیست ؟

گلخانه به انگلیسی Greenhouse یا Glasshouse نامیده میشود .

تعریف علمی گلخانه را میتوان چنین گفت ” گلخانه یک ساختار پوشیده شده است که گیاهان را از شرایط محیطی و بیماری های بالقوه گسترده ای محافظت میکند ، محیط رشد مطلوب گیاه را ایجاد میکند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در تمام طول سال با تغییر شرایط آب و هوایی در فواصل زمانی مختلف ارائه میدهد .

 قیمت روز لوله گلخانه

قیمت لوله برای ساخت گلخانه خود را می توانید در هر زمان از روز به صورت بروز از PGCO دریافت نمایید. خرید بدون واسطه از مزیت های خرید لوله گلخانه از PGCO می باشد .

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

مطالب مرتبط »