لوله گالوانیزه سمنان, لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه سمنان

لوله گالوانیزه سمنان

لوله گالوانیزه سمنان از کارخانجات معتبر در ایران در زمینه تولید انواع لوله گالوانیزه می باشد. این کارخانه با استفاده از توان تولید بالا ، قادر به تولید انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف را دارا می باشد. همچنین این شرکت محصولاتی مانند پروفیل گالوانیزه و نبشی گالوانیزه نیز تولید می نماید.

سایز لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه از سایزهای ½ الی 6 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

 

لوله گالوانیزه سمنان

 

قیمت لوله گالوانیزه صنعتی سمنان 

لوله گالوانیزه کاربردهای زیادی دارد. این محصول را کارخانه های مختلفی مثل سمنان، سپاهان، دقیق کاوه، اهواز و غیره تولید می کنند. کارخانه ها استاندادهای مختلفی را برای تولید لوله مورد استفاده قرار می دهند. لوله به دو روش ساخته می شود. در روش درزدار آن را از ورق فولادی می سازند و در روش دوم آن را با نوردکاری تولید می کنند. لوله فولادی معمولی زنگ میزند و این باعث فرسایش آن می شود. لوله زنگ زده مقاومت و استحکام خوبی ندارد به همین دلیل باید آن را ضد زنگ کرد.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

انواع لوله گالوانیزه سمنان

  • لوله گالوانیزه آب
  • لوله گالوانیزه گلخانه ای
  • لوله گالوانیزه برق
  • پروفیل گالوانیزه

لوله گالوانیزه سمنان

 

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه سمنان به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولید لوله گالوانیزه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه سمنان، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

مهمترین مزیت لوله گالوانیزه سمنان چیست؟

از مهمترین مزیت های ورق های گالوانیزه سمنان عمر طولانی محصول در حدود 20 تا 30 سال، قیمت مناسب به نسبت سایر محصولات گالوانیزه، رنگ پذیری مناسب

نحوه خرید لوله گالوانیزه سمنان چگونه است؟

به منظور اطلاع ازقیمت لوله گالوانیزه سمنان با شماره تلفن 02149986000 تماس بگیرید تا از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید ، همچنین استعلام قیمت این محصول از طریق همین سایت انجام می پذیرد

📌 مطالب پیشنهادی :

 

5/5 - (9 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *