لوله گالوانیزه یک اینچ, لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه یک اینچ

لوله گالوانیزه یک اینچ

Galvanized pipe 1 inch

لوله گالوانیزه یک اینچ از انواع لوله های پر مصرف در صنایع گلخانه سازی و لوله کاندوئیت برق و همچنین در فنس کشی بوده و به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل زنگ زدگی نسبت به گالوانیزه سرد و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

لوله گالوانیزه یک اینچ

 

نحوه تولید لوله گالوانیزه یک اینچ بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه یک اینچ در طول ها 3 و 6 متری قابل ارائه می باشد و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه یک اینچ بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

  • لوله گالوانیزه یک اینچ کاندوئیت برق
  • لوله گالوانیزه یک اینچ سبک
  • لوله گالوانیزه یک اینچ سنگین
  • لوله گالوانیزه یک اینچ فنس

لوله گالوانیزه یک اینچ

ویژگی لوله گالوانیزه یک اینچ

لوله گالوانیزه یک اینچ به دلیل ویژگی‌های خاص خود در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این نوع لوله معمولاً در سیستم‌های لوله‌کشی برای انتقال مایعاتی همچون آب یا گاز به کار می‌رود. وجود پوشش گالوانیزه باعث می‌شود لوله مقاومت خوبی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی داشته باشد.

لوله گالوانیزه یک اینچ به دلیل ویژگی‌های مانند مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی، مقاومت در برابر فشار و حرارت، و نیز قابلیت نصب و نگهداری آسان، مورد توجه قرار می‌گیرد. آنها معمولاً به صورت قطعات مختلف تولید می‌شوند و به راحتی می‌توانند به هم متصل شوند و در مکان‌های مختلف نصب گردند.

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله گالوانیزه ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله یک اینچ به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گالوانیزه یک اینچ ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه یک اینچ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (6 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *