لوله گلخانه ای, لوله گلخانه ای سبک, محصولات

لوله گلخانه ای سبک

لوله گلخانه ای سبک

LOW PRESSURE GALVANIZED PIPE

لوله گلخانه سبک از انواع لوله های پر مصرف در سازه های گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. نحوه تولید لوله های گلخانه سبک بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب گالوانیزه روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گلخانه سبک از سایزهای ½ الی 6 اینچ تولید می گردد و از نمره 2 الی نمره 10 تولید می گردد.

ضخامت لوله های گلخانه سبک 2 میلیمتر ، 2.35 میلیمتر و 2.5 میل برای سازه سقف و ضخامت 2.8 میلیمتر و 3 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

لوله گلخانه سبک در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد وبسته بندی لوله گلخانه سبک بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

 

لوله گلخانه PGCO

انواع لوله های گلخانه سبک

  • لوله گلخانه سبک سبک
  • لوله گلخانه سبک کشاورزی
  • لوله گلخانه سبک صنعتی
  • لوله گلخانه سبک سنگین

های لوله گالوانیزه

  • سایزهای 4/3 و 2/1 و 1 اینچ این محصول کاربرد بیشتری نسیت به بقیه دارد .
  • زیرا وزن کم تر و سبک تری دارد و حمل نقل آن بسیار آسان است .
  • و در هنگام نصب سرعت عمل بالا تر می رود .

لوله آهنی گالوانیزه گلخانه ای

لوله گلخانه ای به صورت عمده در ساخت انواع گلخانه مورد استفاده قرار میگیرد. این لوله ها از نوع صنعتی بوده و برای اینکه در رطوبت مربوط به گلخانه به خوبی عمر کند، آن را گالواینزه گرم می‌کنند. این لوله‌ها از سایز 1/2 تا 8 اینچ موجود هستند. ضخامت این نوع لوله‌ها معمولا 2 میلیمتر است و برا استفاده سازه های معمولی بسیار مناسب هستند.

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های گلخانه سبک ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله های گلخانه سبک به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گلخانه سبک ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گلخانه سبک، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

 

5/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *