مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گلخانه اصفهان

لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان

لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان

لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه گلخانهبوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان

Piping Tubing material used in the construction

لوله گالوانیزه گلخانه چیست

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

 لوله گالوانیزه با سایر لوله ها چه تفاوتی دارد؟

لوله گالوانیزه گلخانه یکی از محصولات رایج در سازه های گلخانه ای است که امروزه به سبب ویژگی هایی که دارد، طرفداران بیشماری را به خود جذب کرده است. همانطور که می دانید، لوله های فولادی معمولی حتی در صورت رنگ شدن، پس از مدتی دچار خوردگی شده و استحکام خود را از دست می دهند. به این ترتیب اگر از این لوله ها به عنوان سازه گلخانه ها استفاده شود، پس از مدتی گلخانه دچار آسیب شده و امکان ریزش سقف آن وجود خواهد داشت.

اما اتصالات و لوله های گالوانیزه گلخانه ای به دلیل آبکاری گرم و قرار گرفتن یک لایه فلز روی بر قسمت های داخلی و خارجی آن در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. چرا که این فلز محافظ در برابر رطوبت و سایش از خود مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد.

 

یکی از عواملی که باعث آسیب زودهنگام لوله گالوانیزه گلخانه می شود، ایجاد خط و خش های عمیق روی سطح آن است. چرا که این خش ها باعث از بین رفتن پوشش فلز روی در آن قسمت شده و پس از مدتی رطوبت در آن نفوذ می کند. به این ترتیب لوله از آن ناحیه دچار زنگ زدگی می شود.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

مزایای لوله های گالوانیزه اصفهان

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( اتصالات گالوانیزه گلخانه  و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری و ۶ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

 

لوله گلخانه اصفهان از انواع لوله های پر مصرف در سازه های گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

 

تولید لوله گلخانه اصفهان

نحوه تولید لوله گلخانه اصفهان بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب گالوانیزه روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله های گلخانه اصفهان از سایزهای ½ الی ۶ اینچ تولید می گرددو از نمره ۲ الی نمره ۱۰ تولید می گردد.

ضخامت لوله های گلخانه اصفهان ۲ میلیمتر ، ۲.۳۵ میلیمتر و ۲.۵ میل برای سازه سقف و ضخامت ۲.۸ میلیمتر و ۳ میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

لوله های گلخانه اصفهان در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گلخانه اصفهان بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

انواع لوله گلخانه اصفهان

  • لوله گلخانه اصفهان سبک
  • لوله گلخانه اصفهان کشاورزی
  • لوله گلخانه اصفهان صنعتی
  • لوله گلخانه اصفهان سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های گلخانه اصفهان ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود. لوله گلخانه اصفهان به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گلخانه اصفهان ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گلخانه اصفهان، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

4.8/5 - (10 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من