لوله گالوانیزه نمره 4, محصولات

لوله گالوانیزه نمره 4

لوله گالوانیزه نمره 4

Galvanized pipe 1-1/4

لوله گالوانیزه نمره 4 از انواع لوله های پر مصرف در صنایع گلخانه سازی و سازه های گلخانه و همچنین در فنس کشی بوده و به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل زنگ زدگی نسبت به گالوانیزه سرد و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه نمره 4 بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه نمره 4 در طول ها 3 و 6 متری قابل ارائه می باشد و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه نمره 4 بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه نمره 4

 

انواع لوله های گالوانیزه نمره 4

  • لوله گالوانیزه نمره 4 فنس کشی
  • لوله گالوانیزه نمره 4 سبک
  • لوله گالوانیزه نمره 4 سنگین
  • لوله گالوانیزه نمره 4 پایه فنس

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های گالوانیزه نمره 4، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولید لوله های گالوانیزه نمره 4 ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه نمره 4، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *