مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

لوله گالوانیزه سپنتا

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه سپنتا

لوله و پروفیل سپنتا
فروش  انواع لوله و پروفیل صنعتی ارسال از درب کارخانه – تحویل در محل پروژه – انواع لوله های گازی شوفاژی و فشار قوی (API) ، صنعتی ، گالوانیزه ، لوله و پروفیل مبلی عرضه مستقیم

 

لوله گالوانیزه سپنتا

فروش لوله سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا تنها به صورت آبکاری گرم گالوانیزه تولید میگردند . لوله سپنتا به دو مدل سبک light pipe و سنگین heavy pipe دسته بندی میگردند و طبق استاندارد جهانی طول تمام لوله های گالوانیزه سپنتا 6 متر شش متر میباشند . لوله گالوانیزه آب گرم سپنتا محصولی مناسب برای انتقال آبرسانی و لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان استفاده میشوند .

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

لوله های گالوانیزه سنگین

لوله ها از نظر جنس کاربرد و نحوه اتصالات بخش بندی می شوند. که لوله های گالوانیزهیکی از رایج ترین انواع لوله ها تا کنون در صنعت می باشند این لوله ها که از پوشش گالوانیزه بر خوردار می باشند حدود پنجاه سال پیش وارد صنعت ایران شدند و کاربردهایی از قبیل : آب ، گلخانه ، حصار کشی ، سازه فلزی، تصفیه خانه ها ، کشاورزی و آبرسانی و دکل های مخابراتی کابل برق و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گالوانیزه چیست :

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد. (آهن و فولاد)

لوله گالوانیزه:

  • ضریب هیزم ویلیام این لوله بر حسب اینچ می باشد
  • طول لوله های گالوانیزه شش متر می باشد.
  •  اتصالات آن قفل ، کمربند و برشن است.
  • این لوله ها به وسیله دنده پیچی به یکدیگر وصل و توسط مواد مناسب آب بندی می شوند .

به منظور جلوگیرى از خوردگى لوله هاى آب،سطح داخلى وخارجى لوله ها را گالوانیزه مى کنند که این عمل گالوانیزه لوله ها بصورت گرم انجام مى شود . روش متداول روش غوطه ورى سازى گرم (Hot Deep Galvanizing) مى باشد . دراین روش ابتدا لوله هاى تولیدى طبق استاندارد هاى مجاز به واحد آماده سازى منتقل مى شوند تا براى جذب بهتر پوشش فلز روى و گالوانیزه شدن آماده سازى شوند. در این مکان ابتدا لوله ها چربى گیرى و سپس زنگ زدایى شده و به محلول فلاکس آغشته می شود .

این محلول امکان نفوذ بهتر روى در سطح فولادى را فراهم مى سازد. لوله هاى آغشته به ماده فلاکس به دستگاه گالوانیزه منتقل شده و ابتدا در کوره پیشگرم ، تا دماى ۱۲۰ درجه سانتى گراد حرارت داده می شوند و پس از خشک شدن سطحى ، بداخل وان روى مذاب هدایت و در دماى ۴۵۰ درجه سانتى گراد به مدت ۱ دقیقه غوطه ور شده و به سرعت از آن خارج مى گردند.

پروفیل استنلس استیل

بلافاصله بوسیله دمش هوا و بخار ، مازاد فلز روى سطوح خارجى و داخلى آن پاک شده و به منظور جلوگیرى از تشکیل آلیاژ فلز روى و آهن بداخل آب سرد فرو برده مى شوند. طبق استاندارد و سفارش مشترى انتهاى لوله هاى گالوانیزه دنده شده و با درپوش پلاستیکى رنگى که به منظور حفاظت از سطوح دنده ها و شناسایى آن نصب می شوند پوشش می شوند. انواع لوله های گالوانیزه لوله گالوانیزه گرم لوله گالوانیزه سرد وزن های لوله گالوانیزه : لوله گالوانیزه سبک , لوله گالوانیزه سنگین , لوله گالوانیزه متوسط ,
. مشخصات محصول تولیدى، استاندارد تولید و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 

لوله گالوانیزه از فلز روی برای گالوانیزه کردن لوله های سیاه فولادی جهت پوشش داخلی و خارجی آنها استفاده میشود زیرا در مقابل اکسیژن هوا و اکسیداسیون مقاوم بوده و عمر لوله های فولادی را بالا میبرد .
فروش انواع لوله گالوانیزه
انواع لوله های گالوانیزه لوله گالوانیزه گرم لوله گالوانیزه سرد وزن های لوله گالوانیزه : لوله گالوانیزه سبک , لوله گالوانیزه سنگین , لوله گالوانیزه متوسط ,
با برندهای ; لوله گالوانیزه ساوه , لوله گالوانیزه سپنتا , لوله گالوانیزه دورپاد تبریز , لوله گالوانیزه سمنان , لوله گالوانیزه قزوین ,
لوله های غیر از کاربرد ابرسانی: لوله گالوانیزه گلخانه ای , لوله گالوانیزه دسته دوم , لوله گالوانیزه برق

فروش لوله گالوانیزه

  • سایز لوله های گالوانیزه :
  • لوله گالوانیزه ۱/۲
  • لوله گالوانیزه ۳/۴
  • لوله گالوانیزه “۱
  • لوله گالوانیزه ۱۱/۴
  • لوله گالوانیزه ۱۱/۲
  • لوله گالوانیزه “۲
  • لوله گالوانیزه ۲۱/۲
  • لوله گالوانیزه “۳
  • لوله گالوانیزه “۴
  • لوله گالوانیزه “۵
  • لوله گالوانیزه “۶

بهترین قیمت  لوله گلخانه موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

 

لوله گالوانیزه سپنتا :

لوله های گالوانیزه سپنتا تنها به صورت آبکاری گرم گالوانیزه تولید میگردند . لوله سپنتا به دو مدل سبک light pipe و سنگین heavy pipe دسته بندی میگردند و طبق استاندارد جهانی طول تمام لوله های گالوانیزه سپنتا 6 متر شش متر میباشند . لوله گالوانیزه آب گرم سپنتا محصولی مناسب برای انتقال آبرسانی و لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان استفاده میشوند .

لوله های گالوانیزه سنگین سپنتا

لوله ها از نظر جنس کاربرد و نحوه اتصالات بخش بندی می شوند. که لوله های گالوانیزه یکی از رایج ترین انواع لوله ها تا کنون در صنعت می باشند این لوله ها که از پوشش گالوانیزه بر خوردار می باشند حدود پنجاه سال پیش وارد صنعت ایران شدند و کاربردهایی از قبیل : آب ، گلخانه ، حصار کشی ، سازه فلزی، تصفیه خانه ها ، کشاورزی و آبرسانی و دکل های مخابراتی کابل برق و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گالوانیزه چیست :

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد. (آهن و فولاد)

📌 مطالب پیشنهادی :

 

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من