لوله گالوانیزه سبک, محصولات

لوله گالوانیزه وزن متوسط

لوله گالوانیزه وزن متوسط

Galvanized pipe

لوله گالوانیزه وزن متوسط از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله با ضخامت بالاتر و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری در ساخت انواع سازه های فلزی برخوردار می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه وزن متوسط بصورت تولید لوله مبلی از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه وزن متوسط از سایزهای ½ الی 8 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های اینچی و کاندوئیت میلیمتری از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه وزن متوسط بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه وزن متوسط

 

انواع لوله گالوانیزه وزن متوسط

  • لوله گالوانیزه وزن متوسط برق
  • لوله گالوانیزه وزن متوسط گلخانه ای
  • لوله گالوانیزه وزن متوسط کاندوئیت
  • لوله گالوانیزه وزن متوسط ستون
  • لوله گالوانیزه وزن متوسط تزئینی

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه وزن متوسط به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گالوانیزه وزن متوسط ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه وزن متوسط ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *