مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

لوله در پاد تبریز

لوله گلخانه گالوانیزه قزوین

لوله گالوانیزه در پاد تبریز

لوله در پاد تبریز / یکی از معتبرترین کارخانه های ایران در زمینه تولید انواع لوله گالوانیزه می باشد. این کارخانه ظرفیت تولید بالایی دارد. توانسته است نیاز بسیاری از صنایع را برآورده کند و محصولات مختلفی را به بازار عرضه کند. در حال حاضر لوله های تولید شده در این کارخانه; سایز 1.2 تا 8 اینچ دارند و در دسته های سبک، نیمه سنگین و سنگین قرار می گیرند. برای سفارش و خرید می توانید از طریق شماره درج شده تماس بگیرید و یا از طریق شماره واتساپ پیام دهید.

همچنین می توانید فرم سفارش لوله و اتصالات را تکمیل و ارسال نمایید.

لوله گالوانیزه در پاد تبریز

معرفی کارخانه های تولید لوله در تبریز

کارخانه لوله گالوانیزه تبریز دارای زیرمجموعه های متعددی است که هر کدام محصولات مختلفی را تولید می کنند. این کارخانه و شرکت های تابعه آن به عنوان پیشگامان این صنعت در ایران شناخته می شوند. سپنتا و درپاد از تولیدکنندگان اصلی لوله های گالوانیزه در تبریز هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

لوله گالوانیزه تبریز

لوله گالوانیزه در غلاف

لوله گالوانیزه در پاد تبریز تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز و در کیلومتر 6 جاده تبریز قرار دارد. این کارخانه در حال حاضر 700 هزار تن در سال تولید می کند و پیش بینی می شود به زودی به یک میلیون و 200 هزار تن در سال برسد. تمامی محصولات این شرکت در پاد تبریز با استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت 2000 یا ISO 9001 تولید می شود و همچنین محصولات این شرکت دارای گواهینامه OHSAS 18001 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت از TUV NORD آلمان می باشد. علاوه بر این گواهینامه های استاندارد ملی ایران با شماره های ISIR 3132، ISIRI 3765 و ISIRI 7597 از دیگر نشان های استاندارد دریافتی این شرکت است.

محصولات شرکت در پاد تبریز به شرح زیر است:

  • لوله های بدون درز و بدون درز
  • لوله های گالوانیزه سنگین و سبک
  • انواع میلگرد
  • انواع ورق گالوانیزه
  • قوطی مربع و مستطیل

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

انواع لوله گالوانیزه ساخت تبریز

کارخانه لوله گالوانیزه تبریز اکثر محصولات خود را به صورت گرم تولید می کند. به همین دلیل محصولات این شرکت در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم هستند. انواع لوله گالوانیزه تولید و فروش در کارخانه های تبریز; آنها به شرح زیر است:

  • انتقال آب
  • یک گلخانه
  • لوله های انتقال نیرو
  • مشخصات

همچنین شرکت لوله گالوانیزه در پاد تبریز انواع مختلفی از محصولات را تولید می کند که به شرح زیر می باشد:

ورق گالوانیزه با ضخامت 0.5 تا 5 میلی متر
لوله و پروفیل مبلمان با اندازه های 10 تا 60 میلی متر
لوله های صنعتی جوشی از 1.4 تا 4 اینچ
لوله های انتقال آب و گاز با سایز 1.2 تا 4 اینچ

ویژگی اصلی لوله گالوانیزه تبریز

یکی از ویژگی های اصلی لوله گالوانیزه تبریز استفاده از فرآیند گرم در تولید آن می باشد. به این معنی که از فلز مذاب برای ایجاد لایه ای روی این نوع لوله های گالوانیزه استفاده می شود. به همین دلیل این نوع لوله ها دارای سطحی براق و بازتابنده هستند. این لوله ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارند.

به عنوان مثال، لوله های گالوانیزه گرم بسیار قوی هستند. همچنین قیمت لوله گالوانیزه تبریز نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار کمتر است که این امر به دلیل استفاده از روش گرم در تولید آن می باشد. علاوه بر اینها، این نوع لوله ها در هنگام نصب مشکلی ایجاد نمی کنند و به راحتی در مکان های مختلف قابل اجرا هستند. این به دلیل استفاده از روی بیشتر در مقایسه با روش سرد است. در نتیجه می توان گفت رنگ آمیزی لوله هات آسانتر بوده و نیاز به نیروی انسانی و هزینه کمتری دارد.

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (6 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من