مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گالوانیزه اصفهان, لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه اصفهان

لوله گالوانیزه اصفهان

Isfahan galvanized pipe

لوله گالوانیزه اصفهان از شهرهای صنعتی بزرگ و پروژه خیز کشور بوده و با توجه به نیاز آن منظقه این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه انواع لوله گالوانیزه و تحویل در اصفهان خدمات را ارائه نماید.

این شرکت قادر به تامین انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف را دارا می باشد. همچنین این شرکت محصولاتی مانند پروفیل گالوانیزه و نبشی گالوانیزه نیز تولید می نماید.

لوله های گالوانیزه اصفهان از سایزهای ½ الی 6 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

بسته بندی لوله اصفهان بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

  • لوله گالوانیزه آب
  • لوله گالوانیزه گلخانه ای
  • لوله گالوانیزه برق
  • پروفیل گالوانیزه

 

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه اصفهان به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گالوانیزه اصفهان ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه اصفهان، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

5/5 - (9 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من