لوله پلیکا گلخانه

لوله های پلیکایی که جهت گلخانه مورد استفاده قرار میگیرند میبایست از استحکام و ضخامت خوبی برخوردار باشند چرا که به صورت نیم لوله و افقی برش میخورند و خاک و مواد معدنی مورد نیاز را میبایست به صورت وزنی تحمل کنند .

قیمت لوله پلیکا گلخانه ای

لوله های پلیکا در ضخامتهای مختلفی تولید میگردند که این ضخامتها در سایزهای مختلف به شرح زیر میباشند جهت دریافت لیست قیمت انواع لوله های پلیکا در سایزهای مختلف با شماره های ما در تماس باشید .

 

جدول ضخامت لوله های پلیکا

به شرح زیر میباشد ضمن مشاهده ی ضخامت و سایز لوله های پلیکا به وزن لوله های پلیکا که در گلخانه مورد استفاده قرار میگیرند توجه فرمایید .جهت این منظور به این لینک مراجعه نمایید .لوله های پلیکا گلخانه ای را در تمامی اقطار میتوانید در این لیست مشاهده نمایید.

 

هم وزن هر شاخه و هم ضخامت را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید ضمن اینکه کلیه لوله های پلیکا در هر ضخامت ممکن دارای استاندارد ملی در تولید میباشند که جهت مصارف مختلف گرداوری گردیده است.

خواهشمند است به جهت نوسانات قیمت مواد پلیمری قبل از انجام هر گونه خرید با شماره های ما در تماس باشید تا از قیمت نهایی کالا در همان روز اطمینان حاصل نمایید .

 

لیست قیمت لوله پی وی سی را می توان با مراجعه به انواع فروشگاهای مصالح ساختما نی یا با مراجعه به انواع سایت های اینترنتی می توان انواع قیمت ها مانند قیمت لوله پی وی سی،قیمت لوله pvc برای گلخانه،قیمت لوله برای ساخت گلخانه وغیره را مشاهده کرد

فروش لوله پی وی سی از همین سایت ها هم انجام می شود ویا تماس با شرکت تولید کننده در بخش فروش است و حتی در بعضی از سایت های اینترنتی برای خرید این لوله به صورت رایگان به مشتریان مشاوره می دهند.