مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

لوله فنس گلخانه

لوله فنس گلخانه

لوله فنس گلخانه

لوله گالوانیزه فنس چیست؟

لوله فنس گلخانه یک عنصر اساسی در ساخت و نصب گلخانه‌ها است. این نوع لوله برای ایجاد سازه‌های فلزی یا پلاستیکی استفاده می‌شود که در اطراف گلخانه نصب می‌شود و به عنوان اسکلت اصلی گلخانه عمل می‌کند. لوله‌های فنس گلخانه اغلب از فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و به شکل لوله‌های استوانه‌ای با قطر مشخصی تولید می‌شوند.

استفاده اصلی این لوله‌ها در گلخانه‌ها برای نصب پوشش‌های گلخانه مانند پلاستیک یا شیشه است. لوله‌های فنس گلخانه به عنوان اسکلت گلخانه به کمک قطب‌ها و قطعات اتصالی به هم متصل می‌شوند و پوشش گلخانه بر روی این اسکلت نصب می‌شود. این لوله‌ها باید مقاومت کافی در برابر بارهای بادی و برفی داشته باشند تا گلخانه در شرایط مختلف آب و هوا محافظت شود.

در طراحی و ساخت گلخانه‌ها، انتخاب و نصب لوله‌های فنس گلخانه به عنوان یکی از مراحل مهم مطرح می‌شود تا به تناسب اندازه و نوع گلخانه و نیازهای محیطی مرتبط با کشاورزی و گل‌کاری در گلخانه، ساختار محکمی فراهم شود.

 

وسیله ی عمودی که نگهدارنده ی توری، سیم خاردار یا مش فولادی حصار می باشد لوله گالوانیزه فنس یا پایه فنس نام دارد. به صورت کلی لوله های مخصوصی که از آن ها برای ایجاد حصار و حفاظ استفاده می کنند لوله گالوانیزه فنس نام دارد.

از لوله های گالوانیزه فنس برای ایجاد حصار محافظ، فنس های سیمی، فنس های مفتولی به عنوان تکیه گاه درختان استفاده می کنند. لوله گالوانیزه فنس یکی از کاربردی ترین نوع لوله می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

لوله گالوانیزه فنس مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی دارد. لوله های گالوانیزه فنس بسیار متنوع هستند و در ضخامت و وزن های مختلفی تولید می شوند.

مراحل تولید لوله های گالوانیزه مشابه تولید لوله سیاه از ورق می باشد. تولید این لوله ها به صورت درز جوش مسقیم می باشد و پس از آن نیز بعد از تمیزکاری لوله گالوانیزه وارد وان فلز مذاب روی می شود و پس از مدت زمان تعیین شده از وان خارج شده و پس از بسته بندی آماده فروش می شود.

سایز لوله گالوانیزه فنس

سایز لوله گالوانیزه فنس بین ۲ تا ۶ اینچ می باشد.

از لوله گالوانیزه فنس برای نصب سیم خاردار که نیاز به ستون دارد استفاده می شود. این لوله ها مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و طول عمر فنس و حصار را افزایش می دهد.

 

لوله گالوانیزه فنس به دو شکل سرد و گرم تولید و به بازار عرضه می شوند. مدل گرم این لوله مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین تفاوت های لوله گالوانیزه فنس گرم و سرد نحوه ی گالوانیزاسیون آن ها می باشد.

لوله های گالوانیزه گرم داخل استخر فلز روی فرو برده می شوند اما لوله های گالوانیزه سرد طی عملیات الکترولیز روی اندود می شوند.

لوله گالوانیزه فنس به صورت شاخه های ۳ متری با قطر ۲ تا ۱۱ اینچ تولید می شوند.

همانطور که گفته شد لوله گالوانیزه فنس، عموما برای فنس کشی و حصارکشی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله گالوانیزه سیاه، رنگ شده پرفروش ترین لوله گالوانیزه فنس می باشد که می توان آن را در بازار پیدا کرد.

قیمت لوله گالوانیزه فنس به ضخامت لوله، قطر لوله، تک و یا دو شاخ بودن آن وابسته می باشد.

 

 

هترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

لوله گالوانیزه پایه فنس : لوله گالوانیزه پایه فنس از مرغوب ترین و معتبر ترین لوله های تولیدی کارخانه پتروگرایش می باشد. لوله گالوانیزه پایه فنس به صورت تک شاخ یا جفت شاخ قابل تولید است و روی هر شاخک 3 عدد سوراخ 6 میلی متری جهت نصب سیم خاردار و در پایین پایه یک صفحه بیس پلیت 2 میلی متر جهت محکم شدن در بتن متصل شده است .

 

انواع لوله گالوانیزه فنس

  • لوله گالوانیزه فنس کشی
  • لوله گالوانیزه فنس سبک
  • لوله گالوانیزه فنس سنگین
  • لوله گالوانیزه فنس پایه

 

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من