لوله گلخانه ای

قیمت لوله گلخانه

قیمت لوله گلخانه

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای و ویژگی و وزن این لوله ، یکی از دغدغه های مشتریان و فعالان در این صنعت بوده است. قیمت لوله گلخانه ای با توجه به نوع محصول تولیدی، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از قیمت روزانه لوله گالوانیزه گلخانه ای به سایت های معتبر مراجعه نمائید.

قیمت لوله گلخانه

قیمت لوله گلخانه، همانند قیمت لوله گالوانیزه به عوامل مختلفی از جمله: سایز، وزن، ضخامت، طول، نوسانات بازار، تورم، قیمت آهن آلات و… بستگی دارد.

مشاهده آخرین قیمت روز لوله گلخانه●

لوله گالوانیزه گلخانه به لوله‌ای گفته می‌شود که از فولاد معمولی و سبک ساخته شده و طی فرآیند گالوانیزه گرم در پوششی از روی فرو رفته است. در این فرآیند لوله فولادی تحت گالوانیزه گرم قرار می‌گیرد تا برای محافظت از لوله هنگام استفاده در محیط‌های گرم، مرطوب و خاکی آماده شود. پوشش روی باعث می‌شود فولاد معمولی از خوردگی و زنگ‌زدگی حفاظت شود. کاربرد لوله گالوانیزه گلخانه در ساخت گلخانه اغلب به نصب نرده‌ها، قاب گلخانه و تأسیسات هوای فشرده برمی‌گردد. این لوله‌ها دارای مقاومت در برابر خوردگی عالی، خواص ماشین‌کاری و شکل‌پذیری خوبی هستند.

قیمت لوله گلخانهی

قیمت لوله گلخانه ای به کاربرد و جنس آن بستگی دارد، آما آیا می دانید لوله گلخانه ای چیست و چه کاربردی دارد و چه فاکتورهایی بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟

نگران نباشید، در این مطلب شما را با لوله گلخانه ای، عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن آشنا می کنیم.

فاکتور های به خصوصی وجود دارد که باعث نوسان بازار لوله می شود شاید مهم ترین آن عرضه و تقاضا باشد ماننده بقیه بازاهای جهانی این عرضه و تقاضا به صورت مستقیم صورت می گیرد هر چقدر که تقاضای مردم بالاتر باشه عرضه ای که از طرف صاحبان کسب و کار صورت می گیرد بیشتر خواهد شد، ما در این سایت بهترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد.

عوامل موثر بر قیمت انواع لوله ، آهن و در نتیجه سازه های فولادی قیمت دلار و ارز همان طور که قیمت دلار و ارز بر تمامی محصولات و صنایع تاثیرگذار است.

این نوسانات بر قیمت آهن و فولاد نیز بی تاثیر نیست.

تمامی مبادلات و داد و ستد های کشورها اغلب با دلار و ارز های بین المللی انجام می شود.

بهترین قیمت  لوله گلخانه موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

لوله گالوانیزه از انواع پر مصرف در صنایع سازه گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

انواع لوله گلخانه ای ؟

در حال حاضر با تنوع زیادی از لوله در بازار فروش روبرو هستیم. این نوع لوله ها را می توانید در مدل های زیر تهیه کنید:

  • لوله از جنس PVC
  • لوله از جنس گالوانیزه
  • لوله از جنس استیل
  • لوله از جنس آلومینیوم

نحوه تولید لوله های گلخانه گالوانیزه بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذسازه گلخانه ای روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل ۷۰ میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله های گالوانیزه از سایزهای ½ الی ۶ اینچ تولید می گردد و از نمره ۲ الی نمره ۱۰ تولید می گردد.

ضخامت لوله گالوانیزه ۲ میلیمتر ، ۲٫۳۵ میلیمتر و ۲٫۵ میل برای سازه سقف و ضخامت ۲٫۸ میلیمتر و ۳ میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

این لوله در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

انواع لوله گلخانه گالوانیزه

  • لوله گالوانیزه سبک
  • لوله گالوانیزه کشاورزی
  • لوله گالوانیزه صنعتی
  • لوله گالوانیزه سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه سازه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى  لوله ، استاندارد تولید سایز  سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

قیمت لوله سازه گلخانه

برای سفارش لوله سازه ای و آگاهی از قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای میتوانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان متخصص و خبره آهن شهر در زمینه  لوله مشاوره داشته باشید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب  و سفارش دهید.

بهترین قیمت لوله گالوانیزه موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

 

4.9/5 - (58 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *