مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

قیمت لوله گلخانه ای گالوانیزه

قیمت لوله گلخانه ای گالوانیزه

لوله های گلخانه ای عمدتا لوله های غیر تست و صنعتی هستند که برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی بوسیله مذاب فلز روی پوششی روی آنها قرار می گیرد.این فرایند را آبکاری گالوانیزه گرم می نامند که فرایندی پیچیده و بسیار مهم می باشد.معمولا این لوله ها عمدتا بدون رزوه تولید می شوند و پوشش گالوانیزه آنها بین ۵۰ تا ۶۵ میکرون می باشد.

قیمت لوله گلخانه ای گالوانیزه

جهت اطلاع از آخرین قیمت لوله گلخانه اینجا کلیک کنید :

آخرین قیمت لوله گلخانه

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

قیمت لوله گلخانه ای به کاربرد و جنس آن بستگی دارد، آما آیا می دانید لوله گلخانه ای چیست و چه کاربردی دارد و چه فاکتورهایی بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟

نگران نباشید، در این مطلب شما را با لوله گلخانه ای، عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن آشنا می کنیم.

فاکتور های به خصوصی وجود دارد که باعث نوسان بازار لوله می شود شاید مهم ترین آن عرضه و تقاضا باشد ماننده بقیه بازاهای جهانی این عرضه و تقاضا به صورت مستقیم صورت می گیرد هر چقدر که تقاضای مردم بالاتر باشه عرضه ای که از طرف صاحبان کسب و کار صورت می گیرد بیشتر خواهد شد، ما در این سایت بهترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد.

عوامل موثر بر قیمت انواع لوله ، آهن و در نتیجه سازه های فولادی قیمت دلار و ارز همان طور که قیمت دلار و ارز بر تمامی محصولات و صنایع تاثیرگذار است.

این نوسانات بر قیمت آهن و فولاد نیز بی تاثیر نیست.

تمامی مبادلات و داد و ستد های کشورها اغلب با دلار و ارز های بین المللی انجام می شود.

 

بهترین قیمت  لوله گلخانه موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

متراژ لوله گلخانه

متراژ لوله های گالوانیزه ، همه لوله های آهنی و فولادی گالوانیزه در شاخه‌های ۶ متری و دو سر دنده که دارای قطر ۱ اینچ تا ۸ اینچ هستند ساخته می شوند.

قطر لوله گالوانیزه گلخانه

قطر لوله های گالوانیزه ، در مورد لوله گلخانه باید گفت که قطر این نوع از لوله ها، معمولاً به صورت قطر اسمی است که بزرگتر از قطر داخلی و کوچکتر از قطر خارجی می‌باشد. در بازار این لوله ها بر اساس نمره شناخته می شوند و لوله های گالوانیزه با استفاده از دنده پیچی با یکدیگر وصل شده و با استفاده از مواد مناسب آن ها را آب بندی می کنند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من