وبلاگ

بست و اتصالات گلخانه

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای و ویژگی و وزن این لوله ، یکی از دغدغه های مشتریان و فعالان در این صنعت بوده است. قیمت لوله گلخانه ای با توجه به نوع محصول تولیدی، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از قیمت روزانه لوله گالوانیزه گلخانه ای  با ما تماس بگیرید

بست و اتصالات گلخانه:

بست (Clamp):

بست‌ها در سازه گلخانه نقش مهمی دارند. این اتصالات به صورت قرقره‌ای شکل می‌باشند و برای اتصال قطعات مختلف به یکدیگر و یا به ستون‌ها و کمان‌ها در گلخانه‌ها استفاده می‌شوند. بست‌ها عموماً از جنس فلزی ساخته می‌شوند و از متریال استانداردی تولید می‌گردند تا تحمل فشارهای وزنی و فعالیت‌های مختلف در گلخانه را به خوبی داشته باشند.

اتصالات (Fittings):

اتصالات گلخانه نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. این اتصالات به صورت مختلفی طراحی شده‌اند تا امکان اتصال قطعات و لوله‌ها به یکدیگر را به سادگی فراهم کنند. از اتصالات معمولی چرخ دنده تا اتصالات خاص برای کمان‌ها و لوله‌ها در گلخانه استفاده می‌شود. این اتصالات به سازه گلخانه استحکام می‌بخشند و امکان تعویض و تغییر در ساختار گلخانه را فراهم می‌کنند.

در کل، بست و اتصالات در گلخانه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردارند زیرا اگر از قطعات با کیفیت و استاندارد استفاده نشود، سازه گلخانه ممکن است به راحتی تحت فشارهای مختلف آسیب ببیند و در عمر مفید خود کمبود داشته باشد. بنابراین، انتخاب درست و رعایت استانداردها در انتخاب بست و اتصالات گلخانه امری حیاتی برای موفقیت در پرورش محصولات در محیط گلخانه است.

بست و اتصالات گلخانه

بست و اتصالات گلخانه یکی از تجهیزات اساسی گلخانه است که برای اتصال لوله های گلخانه مورد استفاده قرار میکیرد.این اتصالات در ساخت سازه کاربرد زیادی دارد،ازجمله در اتصال ستون ها و کمان ها و..

اتصالات گلخانه از انواع شکل های پر مصرف در صنایع گلخانه بوده و دارای اشکال متفاوت باکارایی های مختلفی می باشند. و برای اتصال لوله های گلخانه مورد استفاده قرار میگیرند.

از این اتصالات در ساخت سازه گلخانه و محل تلاقی نایلون پوشش گلخانه و قرار دادن پنجره ها و سایر تجهیزات بررروی سازه استفاده می شود.این اتصالات از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی میشوند.

در این اتصالات به منظور جلوگیری از زنگ زدگی از پوششش گالوانیزه گرم استفاده شده است.

با توجه به آب وهوای کشورمان استفاده از اتصالاتی که با کیفیت باشد و دوام خوبی در برابر رطوبت داشته باشد ضروری است.

 

تولید و فروش انواع بست و اتصالات ، پل ، بست بوشن تولید و فروش لوازم پنجره ، پل پنجره بست تولید و فروش سرستون در انواع مختلف در سایز های مختلف تولید و فروش زه گالوانیزه فروش تجهیزات جانبی گلخانه شامل نایلون سقف تولید کارخانه های معتبر کشور ، نایلون دوپوش ، موتور گیربکس ، ناودان ،فن و پد گلخانه، بست لاکی و نوار موکت ارائه مشاوره جهت ساخت گلخانه ساخت سازه پیش ساخته گلخانه  .

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *