مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

کارخانه لوله گالوانیزه

هزینه‌های حمل‌ونقل و توزیع

کارخانه لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه چیست؟

لوله های گالوانیزه لوله های فولادی هستند که از طریق فرآیندی به نام گالوانیزه سرد-گرم با لایه ای از فلز مس پوشانده می شوند. استفاده از فلز مس به عنوان پوشش این لوله باعث افزایش مقاومت این لوله ها در برابر عوامل خورنده می شود. با توجه به کاربرد گسترده این نوع لوله در صنایع مختلف، این لوله ها در اندازه ها و ابعاد مختلف و با ضخامت پوشش متغیر تولید می شوند. قیمت این نوع لوله به نوع فرآیند پوشش، ضخامت پوشش، اندازه و ابعاد و برند سازنده بستگی دارد. در اینجا لیست قیمت انشعاب سه متری لوله گالوانیزه تابان پارس را مشاهده می کنید. بدیهی است با توجه به نوسانات قیمت فولاد و محصولات فولادی، قیمت این نوع لوله ها به صورت روزانه محاسبه می شود.

هنگام نصب، لوله های گالوانیزه شبیه به رنگ نیکل به نظر می رسند. اما با افزایش سن، لوله گالوانیزه ممکن است بسته به محیط اطراف بسیار کدر، روشن یا تیره به نظر برسد. همچنین خانه هایی را دیده ایم که لوله های آب در آن رنگ آمیزی شده است، بنابراین تشخیص آن در نگاه اول دشوار است.

هزینه‌های حمل‌ونقل و توزیع

نمای کلی لوله گالوانیزه

لوله های فولادی گالوانیزه لوله های فولاد کربنی هستند که برای جلوگیری از زنگ زدگی با فلز روی پوشانده می شوند. در واقع به این فرآیند گالوانیزه می گویند و برای افزایش مقاومت لوله در برابر زنگ زدگی و خوردگی در محیط های مرطوب و خورنده که وجود دارند انجام می شود. گالوانیزه کردن معمولاً با فرو بردن لوله در حمام مذاب فلز روی انجام می شود. در گذشته از این لوله ها و اتصالات در منازل استفاده می شد اما با گذشت زمان لوله فولادی گالوانیزه دچار خوردگی و زنگ زدگی می شد و در نتیجه فشار آب کاهش می یافت. بنابراین این لوله ها با توجه به شرایط و ویژگی های خاص خود برای استفاده در برخی شرایط مناسب هستند. در ادامه این دانشنامه به انواع لوله های گالوانیزه، مشخصات لوله های گالوانیزه و کاربردهای آنها اشاره شده است.

مقاومت بالای این محصول باعث کاهش هزینه نگهداری آن شده است اما قیمت گران این لوله نسبت به سایر محصولات مشابه باعث عدم استفاده از آن در برخی پروژه ها شده است. بیشترین استفاده از این مقاطع فلزی در خطوط انتقال آب و فاضلاب شهری و پروژه های کشاورزی می باشد.

همانطور که گفته شد لوله فولادی گالوانیزه یک لوله فولادی کربنی است که با یک لایه محافظ روی پوشانده شده است. لایه گالوانیزه به عنوان یک لایه دفاعی برای جلوگیری از خوردگی لوله فولادی عمل می کند. لوله های فولادی به دو صورت لوله گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد تولید می شوند.

لوله گالوانیزه سپنتا

 

کارخانه های تولیدی لوله گالوانیزه

شرکت لوله و پروفیل سپنتا

اولین مجموعه تولید کننده لوله فولادی، شرکت لوله و پروفیل سپنتا است که در سال 1340 به بهره برداری رسید. این کارخانه واقع در جاده قدیم کرج می‌باشد. سپنتا یکی از تولیدکنندگان لوله گالوانیزه است محصولات این کارخانه شامل لوله گالوانیزه براق، لوله گالوانیزه سبک و سنگین، لوله گازی، لوله شوفاژی، لوله سیاه و لوله مبلی می‌باشد.

گروه صنعتی درپاد تبریز

گروه صنعتی درپاد، درسال 1380 در تبریز به بهره برداری رسید. محصولات این کارخانه تولیدی، شامل انواع ورق و لوله گالوانیزه، لوله های مبلی، لوله های آب رسانی و صنعتی، انواع قوطی و پروفیل و… می‌باشد. ظرفیت تولیدی این کارخانه، بیش از یک میلیون و دویست هزار تن در سال است. لازم است بدانید تمامی محصولات این کارخانه به صورت مداوم تحت بازرسی های دقیق قرار می‌گیرد که این بازرسی ها شامل: تست هیدوراستاتیک، کنترل چشمی، تخت کردن و خم کردن، بازرسی اولتراسونیک و کنترل وزنی می‌باشد.

 

شرکت لوله ­سازی

اولین تولید کننده لوله بدون درز، شرکت کاوه ایرانیان است که فعالیت خود را در سال 1377 آغاز کرده است. این شرکت، لوله بدون درز یا مانیسمان، لوله درز مخفی و لوله کاندوئیت تولید می‌کند. ظرفیت تولیدی این کارخانه سالانه حدود پانزده هزار تن تیوب بدون درز و هفتاد و پنج هزار تن لوله بدون درز به روش نورد گرم است.

از جمله کارخانه های تولیدی دیگر لوله گالوانیزه می توان شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان، کارخانه پروفیل ساوه، شرکت لوله­ سازی اهواز، شرکت نورد و لوله سمنان، جهان پروفیل پارس، کارخانه لوله و پروفیل کیهان، فولاد علویجه و… را نام برد.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من