لوله گالوانیزه سازه گلخانه, محصولات

لوله گلخانه قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

Galvanized Pipe Greenhouse – لوله گلخانه قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گلخانه قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه سازه گلخانه از انواع لوله های پر مصرف در صنایع سازه گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه سازه گلخانه بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب سازه گلخانه ای روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله های گالوانیزه سازه گلخانه از سایزهای ½ الی 6 اینچ تولید می گردد و از نمره 2 الی نمره 10 تولید می گردد.

ضخامت لوله گلخانه 2 میلیمتر ، 2.35 میلیمتر و 2.5 میل برای سازه سقف و ضخامت 2.8 میلیمتر و 3 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه گلخانه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه سازه گلخانه

انواع لوله گالوانیزه سازه گلخانه

  • لوله گالوانیزه سازه گلخانه سبک
  • لوله گالوانیزه سازه گلخانه کشاورزی
  • لوله گالوانیزه سازه گلخانه صنعتی
  • لوله گالوانیزه سازه گلخانه سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله سازه گلخانه ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه سازه گلخانه ای به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولید لوله های گالوانیزه سازه گلخانه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی لوله گلخانه قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

جهت تماس با ما

برروی شماره ها کلیک کنید

۰۲۱۴۴۲۵۴۵۶۵
۰۲۱۴۴۲۵۳۵۶۵
۰۹۱۲۰۴۳۴۵۶۵

4.8/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط

1 نظر در “لوله گلخانه قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *