مقالات, وبلاگ

لوله گلخانه شیراز

لوله گلخانه شیراز

لوله گلخانه شیراز

لوله گالوانیزه گلخانه

لوله گالوانیزه گلخانه  که به روش غوطه وری گالوانیزه تولید می گردد و با پوشش و مقاومت بالای خود در مقابل زنگ زدگی ، یکی از محبوب ترین انواع لوله های گالوانیزه گلخانه بوده و بخصوص در مناطق با رطوبت بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید و فروش، خدمات و قیمت لوله گالوانیزه، لوله گالوانیزه در شیراز، تولید سینی کابل در شیراز، لوله کشی فولادی در شیراز، لوله گلخانه، اسکلت گلخانه، …

لوله گلخانه شیراز

لوله گالوانیزه گلخانه چیست

برای محافظت از خوردگی و آسیب پذیری فلزات توسط عمل گالوانیزاسیون، پوششی از فلز روی را بر روی این گونه فلزات آسیپ پذیرقرار می دهند این پوشش متشکل از لایه ی روی و ترکیباتی از آهن می باشد. این نوع پوشش فلزات کاربرد زیادی در صنعت دارد.

 لوله گالوانیزه با سایر لوله ها چه تفاوتی دارد؟

لوله گالوانیزه گلخانه یکی از محصولات رایج در سازه های گلخانه ای است که امروزه به سبب ویژگی هایی که دارد، طرفداران بیشماری را به خود جذب کرده است. همانطور که می دانید، لوله های فولادی معمولی حتی در صورت رنگ شدن، پس از مدتی دچار خوردگی شده و استحکام خود را از دست می دهند. به این ترتیب اگر از این لوله ها به عنوان سازه گلخانه ها استفاده شود، پس از مدتی گلخانه دچار آسیب شده و امکان ریزش سقف آن وجود خواهد داشت.

لوله گالوانیزه گلخانه

اما اتصالات و لوله های گالوانیزه گلخانه ای به دلیل آبکاری گرم و قرار گرفتن یک لایه فلز روی بر قسمت های داخلی و خارجی آن در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. چرا که این فلز محافظ در برابر رطوبت و سایش از خود مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد.

یکی از عواملی که باعث آسیب زودهنگام لوله گالوانیزه گلخانه می شود، ایجاد خط و خش های عمیق روی سطح آن است. چرا که این خش ها باعث از بین رفتن پوشش فلز روی در آن قسمت شده و پس از مدتی رطوبت در آن نفوذ می کند. به این ترتیب لوله از آن ناحیه دچار زنگ زدگی می شود.

مزایای لوله های گلخانه

  • قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه (لوله های برق استنلس استیل )
  • اتصالات آسان و در دسترس ( اتصالات گالوانیزه گلخانه  و ….. )
  • طول مناسب ۳ متری و ۶ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

استعلام قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

روند خرید لوله گلخانه از آهن شهر چگونه است؟

شما میتوانید لوله مورد نظر را انتخاب و با کارشنان فروش 02149986000 داخلی 100 یا 200 تماس حاصل فرمایید.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *