مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گلخانه تهران

لوله گلخانه تهران

لوله گلخانه تهران
Tehran Galvanized pipe

لوله گلخانه تهران از انواع لوله های پر مصرف در سازه های گلخانه های صنعتی و کشاورزی بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله های بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

 

نحوه تولید لوله گلخانه تهرانبصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب گالوانیزه روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

لوله های گلخانه تهران

لوله های گلخانه تهران از سایزهای ½ الی 6 اینچ تولید می گردد و از نمره 2 الی نمره 10 تولید می گردد.

ضخامت لوله های گلخانه تهران 2 میلیمتر ، 2.35 میلیمتر و 2.5 میل برای سازه سقف و ضخامت 2.8 میلیمتر و 3 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

 

لوله های گلخانه تهران در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد و بسته بندی لوله گلخانه تهران بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.
لوله گلخانه تهران

انواع لوله گلخانه تهران

  • لوله گلخانه تهران سبک
  • لوله گلخانه تهران کشاورزی
  • لوله گلخانه تهران صنعتی
  • لوله گلخانه تهران سنگین

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های گلخانه تهران ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله های گلخانه تهران به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گلخانه تهران ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گلخانه تهران، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

کاربرد لوله گالوانیزه گلخانه

همانطور که گفته شد، این نوع از لوله ها و اتصالات گالوانیزه گلخانه ای در صنایع مختلف کاربرد دارد. یکی از مهمترین کاربرد این دسته از لوله در گلخانه های خانگی است. این نوع از گلخانه ها فضای بسیار مناسبی را برای رشد و نمو انواع محصولات کشاورزی را فراهم کرده و از سیستم تهویه مطبوع بسیار مطلوبی برخوردار است.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

5/5 - (11 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من