لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه گلخانه 2″

 لوله گالوانیزه گلخانه ای 2″ اینچ

Galvanized pipe 2″

لوله گالوانیزه 2″ اینچ از انواع لوله های پر مصرف در صنایع گلخانه سازی و سازه های گلخانه و همچنین در فنس کشی بوده و به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل زنگ زدگی نسبت به گالوانیزه سرد و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

نحوه تولید لوله گالوانیزه دو اینچ بصورت تولید لوله سیاه از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

لوله گالوانیزه  اینچ2 در طول ها 3 و 6 متری قابل ارائه می باشد و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه 2inch بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

لوله گالوانیزه دو اینچ

انواع لوله های گالوانیزه ۲ اینچ

  • لوله گالوانیزه نمره ۲ فنس کشی
  • لوله گالوانیزه نمره ۲ سبک
  • لوله گالوانیزه نمره ۲ سنگین
  • لوله گالوانیزه نمره ۲ پایه فنس

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله های گالوانیزه دو اینچ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولید لوله های گالوانیزه ۲ اینچ ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی “فروش لوله های گالوانیزه 2 اینچ “پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

جهت تماس با ما
۰۹۱۲۰۴۳۴۵۶۵

لوله گالوانیزه 2 اینچ ضخامت 2.5 میلیمتر

4.8/5 - (6 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *